5 белега на добрия работодател

Няколко характеристики, които ще ти помогнат да го откриеш!

0 коментара Сподели:
colleagues

Чудили ли сте се каква е разликата между добрия и страхотния работодател? В търсене на отговора, открихме, че разковничето е в отношението. Най-често, онзи, който ще те очарова истински, полага много по-усърдна грижа за своите служители – интересува се от техните интереси и необходимости. Негова основна грижа е успешно да отговори на техните очаквания и дори да ги надскочи.

Днес ти споделяме един добър пример – за компания, която цени членовете на екипите си изключително високо и знае как да изгради у тях стимули, които да ги задържат наблизо по-дълго.  

Може би познаваш дейността на този работодател в ИТ сферата, но ще те изненадаме с много нови възможности, които той може да предостави. Аксенчър предоставя широк спектър от професионални услуги: стратегически, консултантски, интерактивни, технологични и оперативни , като брандът е сред най-разпознаваемите работодатели в света.

От тази година, компанията присъства в България и със своя Оперативен център. Екипът му вече наброява повече от 500 души и продължава да се разраства с бързи темпове.

Компанията предлага множество възможности за развитие и изграждане на кариера. Вътрешната среда акцентира върху усещането за принадлежност към компанията и естеството на работа – за постигане на общи цели и иновации. Освен това, фирмата е гъвкава и адаптивна към нуждите на служителите си. Ключова характеристика на Оперативния център е това, че предлага спокойна работна атмосфера и приятелска среда. Комуникацията, главно по имейл, е неотменна част от ежедневието – както вътрешно, между екипите, така и с клиенти в международна среда. Отличните комуникационни умения се награждават с редица социални придобивки, характерни най-вече за ИТ сектора – нещо ново и различно за сферата.

Може би се питаш от къде идва връзката с технологичната сфера? Всъщност, Оперативният център е второто звено на Аксенчър, което отвори врати у нас в началото на 2021г. Утвърдено място още от 2015 г. има и Технологичният център на компанията, а грижата за служителите е това, което обединява двете в най-голяма степен.

В момента, Оперативният център активно набира нови и амбицирани кадри, така че ти предоставя безпрецедентна възможност за старт и развитие!

Ето кои са причините, по които разпознаваме добрия работодател:

Старт веднага – без необходим опит

Ако владееш немски, френски, гръцки, нидерландски, испански, португалски или италиански, Оперативният център на Аксенчър ще ти предложи работа точно като за теб – компанията ще ти позволи да развиеш своите качества и да практикуваш езиковите си умения. Предишен опит в сферата не е необходим, защото компанията организира обучение на новите попълнения в екипа още в самото начало. Това прави работата подходяща за студенти в началото на кариерния си път, но и за всички онези, които желаят да сменят професионалното поприще и да придобият задълбочени познания и експертиза в света на застрахователните услуги.

Work from Home

Преквалификация и развитие

Възможностите за израстване в Оперативния център на Аксенчър са на практика безгранични, защото компанията предлага разнообразни начини за развитие и преквалификация. Служители, стартирали без предходен опит, могат за по-малко от 2 години да се издигнат до позицията на експерти, благодарение на множество тренинги и обучения, организирани от компанията. В допълнение, всички членове на екипите получават и безплатен достъп до програма за езиково обучение, с която допълнително да надградят своите компетенции.

Фиксирано работно време

Какво по-хубаво от това да приключиш с всички задължения,  докато навън е още светло?

Стандартното работно време, без нощни смени, е една от най-отличителните черти на Оперативния център на Аксенчър у нас. Балансът между професионалните ангажименти и личното време на служителите  им помага да се чувстват по-спокойни в своето ежедневие. Ако се присъединиш към компанията, един твой ден ще включва няколко телефонни разговора с клиенти и по-силно застъпена комуникация по имейл.

Така всички служители имат възможността да развият своята корпоративна култура, като в същото време възприемат експертиза във взимането на решения в сферата на застраховането. Отворените позиции в Оперативния център са в две направления – Експерт оценка на застрахователни щети и Администратор обработка на полици.

Платен отпуск и допълнителни грижи

Всички служители на Оперативния център на Аксенчър разполагат с повече дни годишен отпуск и 10 дни хоум офис всеки месец – макар към момента всички да работят от вкъщи. Това е само малка част от грижите, които компанията полага за здравето и щастието на членовете на екипите си. Всички те имат право на безплатни консултации с широка гама специалисти напълно безплатно и по всяко време.

Компанията се стреми да поддържа винаги приятна работна атмосфера, като използва цялата положителна енергия на служителите си за планирането и осъществяването на вътрешни активности. Ако избереш да се развиваш в Оперативния център, ще имаш възможността да се включиш в множество групи по интереси, организиране на събития, спортни и благотворителни мероприятия.

Гъвкав пакет от възможности

Оперативният център на Аксенчър предлага много добре развита система за социални придобивки. Съвсем слабо застъпена форма у нас обаче е опцията за гъвкавост при техния избор. Всеки месец

сам можеш да съставиш пакета от допълнителни предимства

на определена финансова стойност, от които да се възползваш.

Той включва ваучери за храна и нехранителни продукти, карти за спорт, транспорт или  гориво, както и още много на брой вълнуващи възможности!

Ще откриеш пълния списък с актуалните свободни позиции в екипите на Оперативния център тук.

Пусни се в Tik Tok с нас.

Абонирай се за YouTube канала ни и виж града отблизо и далеч.

Коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *