Защото кой е перфектен?

По това време сме добри като по учебник, а една рекламна кампания успя да ни трогне

  • 22.12.2013
  • от Мелина Нинова

 

Всяка година, когато наближат най-обичаните празници в годината – Коледа и Нова година, започваме да ставаме добри, да демонстрираме благотворителност и съпричастност. Само тогава се сещаме и за бедните, болните и различните. Представяме ви едно рекламно видео, за което не могат да се изпишат много редове, не могат да се изкажат много думи, защото целият клип е изтъкан от емоция и въздействие. Вижте за какво говорим:

Рекламната агенция Jung von Matt/Limmat, Zurich, Switzerland решава да приложи нестандартен подход, чрез който да фокусира вниманието на обществото към хората с увреждания. Избрани са хора с различни заболявания, като телата им са използвани за образец при направата на манекени. В последствие моделите се поставят на витрината на магазин за дрехи. Облечени в красиви тоалети, различните тела привличат по необичаен начин вниманието на минувачите. Някои от преминаващите пред витрината дори опитват да заемат същата поза на тялото като манекените.

Невероятно е колко много чувства, внушения и размисли може да предизвика едно 5-минутно видео.