Карл Лагерфелд и Melissa

Иска ни се да влезем в главата на Карл и да направим пълен бек ъп на гения му

  • 24.05.2013
  • от Поли Николова

Една от най-любопитните и интригуващи колаборации за сезона е между бразилския бранд  Melissa и любимия ни моден гуру Лагерфелд. Обувките, които Melissa създават се отличават с две неща – екологичната изработка и чудатите форми. След като бразилците вече бяха работили с дизайнери от ранга на Vivienne Westwood и Jean Paul Gaultier, въпрос на време беше в картинката да се появи и Карл. Магията,  която той носи със себе си този път е превъплатена в обувки.


Четири са линиите, които са изработени и носят  следните имена: Melissima, Ginga, Incense и Glam. Първата серия представлява консервативни заострени обувки с лека платформа, като обединява женственост със сила и модерна елегантност. Моделът се предлага в матови и полирани варианти. Ginga са по-екстравагантни и предизвикателни обувки със заоблен ток и по две цветни линии минаващи през задната част. Мнението ни за тях? Très шик.  
Третата серия бързо се превръща в най-предпочитаната, заслугата за което е на сладоледената пета. Буквално. Фунийки сладолед в различни цветове и звезден прах в глазурата завършват всеки един от моделите. В модата нищо не трябва да се приема твърде сериозно. Ако следвате този принцип, то моделът бързо ще ви спечели. Последният вариант от силната колаборация носи футуристичния поглед на Карл Лагерфелд, които превръща балетните пантофки в доста стилни обувки, издължаващи силуета.


За рекламата пък е избран един от топ моделите в момента – Кара Делевин. Фотограф, разбира се, е самият Карл, а бунтарката Кара е с абсолютна рок визия. За обувките тя казва: „Страхотни са. На един от кадрите пия шампанско от тях, така че наистина се сближихме (с обувките, имам предвид)”
 


А това, което може да ви се стори още по-любопитно е, че всеки един от моделите има свое плодово ухание. От Melissa не издават колко дълго се задържа то, но това е още една от причините американците да полудеят по продукта на колаборацията.

Мишел Леви, който е СЕО на южноамериканската компания отбелязва, че кайзерът е искал да улови нещото, което бразилците реално носят в кръвта си. Това е първата съвместна работа на Карл Лагерделд с Melissa, но из модните среди вече се носят слухове, че нещата съвсем няма да останат така.