Шест модни бранда, които опитомиха годината на Дракона с брутални колекции

Както знаеш, от 10 февруари вече сме в Годината на китайския зелен дървен дракон, а ето кои марки уцелиха тренда право в сърцето

0 коментара Сподели:

Вече е напълно официално – новата лунна година настъпи на 10 февруари.

Според източния календар символът на 2024 г. е Зеленият дървен дракон, който крие множество символика за източните народи. Драконът е известен със своята митична сила и мощна енергия. Това създание има особена власт и престиж, дарявайки тези сили на родените под негово влияние. 2024 година съчетава силата на дракона с подхранващите качества на дървото, създавайки хармонична комбинация, която насърчава не само физическата сила, но и емоционалното и духовно благополучие. Дървеният дракон е свързан с елемента дърво, който му придава едновременно устойчивост и гъвкавост. Този тип дракон обича природата и е свързан с растителността. Дървото носи растеж, разширяване и жизненост, а драконът е сила, мощ и влиятелност. Когато тези две енергии се слеят, получаваме Годината на зеления дървен дракон – време, за което се смята, че ще доведе до значителни промени. Заради целия хайп по Китайската нова година и мистичната символика на зеления дървен дракон редица модни брандове избраха да изобразят животното в своите колекции, а ние наистина се впечатлихме от резултата. Вдъхновяващи колаборации, артисти от Изтока и изненадващи модели на едни от най-известните хегемони в света на модата – виж нашите фаворити за стилно пресъздаване на тенденцията, която ще бележи следващите 12 месеца, или най-добрите колекции, вдъхновени от Годината на дракона.

Pokémon x FRGMT x Fendi – Year of the Dragon

Годината на дракона щедро се е претворила в сътрудничеството на Fendi с Fragment Design на Hiroshi Fujiwara. Върху емблематични модели на Fendi виждаме изобразени покемони от типа на дракона. Ким Джоунс, артистичен директор на Fendi, коментира сътрудничеството с думите: „За първи път срещнах Хироши Фудживара в Лондон през 1999 г. Той е един от моите идоли и аз го обичам.

Той е вдъхновител на японската клубна сцена, нейната младежка модна сцена и сцената на уличното облекло“.

Тази колекция е налична в Япония от 4 януари 2024 г. в избрани Fendi магазини като Ginza и Osaka, като в изображенията може да видиш покемони от драконов тип като Dragonite, Dragonair и Dratini. Тези покемони са интегрирани в класическите чанти на Fendi, като Peekaboo и Baguette, добавяйки закачлив акцент в дизайна. По-специално чантата Baguette е изящно изработена с микромъниста, включваща бродерия на логото FF и ресни заедно с трите покемона. Колекцията включва малки кожени изделия, гривни и колиета, вдъхновени от Pokeballs, тениски, качулки, пижами и много други. Тези артикули отразяват високото качество на Fendi, съчетавайки игривост и изисканост за възрастни. Тази колаборация е изключително привлекателна както за модни, така и за аниме фенове и със сигурност развълнува всички, които нямат търпение да грабнат своя покемон върху чанта с марка Fendi.

TOMMY x YEAR OF THE DRAGON

Любимците ни от Tommy Hilfiger също се отчетоха със специална колекция YEAR OF THE DRAGON, празнуваща Лунната нова година.

В нея драконите са съвсем леко загатнати в някои лога,

но имаме преобладаващи китайски знаци и йероглифи както и емблематичното червено за марката, което този път е претворено в нов контекст.

Hajime Sorayama x PUMA 2nd

След специалното издание за 75-ата годишнина на PUMA миналата година японският художник Hajime Sorayama сега се завръща с немския лейбъл за спортни облекла, за да предложи капсулна колекция с тематика, посветена на Лунната нова година. Колекцията излезе на първи февруари и предлага обширна гама от маратонки и облекло.

Изтъквайки два модела обувки PUMA – Spirex и Palermo,

Sorayama избира футуристичен подход, който виждаме в избора му на цвят и материали. Всеки чифт е придружен от специална кутия за обувки, включваща графика на дракон и новото ко-брандиране.

KENZO 2024 LUNAR YEAR COLLECTION BY NIGO

За да почете Годината на китайския дървен дракон, артистичният директор Nigo разработи пълна гама артикули за мъже и жени – включително полово неутрални сетове.

Новата колекция на KENZO е украсена със смели графични изображения на дракон в ретро стил.

Символичното създание на китайския зодиак за 2024 г., както и числото 8, което се смята за най-щастливото число в Китай, са закачливо вплетени в облекла от деним, различни платове, трико, както и в аксесоари.

Ralph Lauren – Lunar New Year Collection

Ralph Lauren определено знае как да вмъкне актуални елементи в своя добре познат стил. Марката е толкова утвърдена с изчистените си линии, типичните си пуловери и изискания си лукс, че трудно бихме могли да си представим да посвети колекция на Лунната нова година.

Ето че това се случи обаче и виждаме Ralph Lauren – Lunar New Year Collection,

представена с азиатски модели, елементи на дракони, вплетени в мъжките и женските предложения и типичните цветове, които показват екзотиката на Изтока.

The North Face Readies 2024 Year of the Dragon Collection

Дни преди Лунната нова година The North Face показа специалната си колекция, която празнува духа на Дракона. Трябва да се отбележи, че колекцията включва ярка цветова гама и раздвижени мотиви. 92 Ripstop Nuptse Jacket, Denali Ripstop Jacket и Ripstop Mountain Light Jacket са някои от открояващите се шедьоври,

а якето 92 Nuptse пристига в ярко мандаринено оранжево с пълнеж от гъши пух, сертифициран по RDS,

и вградената технология WindWallTM, които удвояват защитата срещу студ и вятър. Състояща се от обширна гама от връхни дрехи, ежедневни неща и аксесоари, подходящи както за възрастни, така и за деца, колекцията ще бъде налична по-късно този месец в избрани магазини на The North Face по целия свят.

За още от същото – виж Kenzo – модата е като храненето, трапезата на бранша опустя

Какво става в града?! Последвай Instagram профила ни и разбери пръв.

Абонирай се за YouTube канала ни и виж града отблизо и далеч.

Коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *