GISELE BÜNDCHEN ЗА CHANEL NO.5 – THE ONE THAT I WANT

Той най-накрая е тук, а ние сме... очаровани

0 коментара Сподели:

В рекламите на Chanel No.5 винаги са намесени модата, въображението, фантазията и естествено ароматът, но в последната историята се завърта около модерната жена в реалния й облик.

Ако си се чудел как Gisele Bündchen изкарва по 128 000 долара на ден – ето един пример, който пък и доказва, че тази жена си заслужава всяко пени. 34-годишният супермодел е в главната роля за рекламата на иконичния парфюм, работата върху който е отредена на Baz Luhrmann, любим наш режисьор, чието име стои зад филми като Moulin Rouge и The Great Gatsby. Партньор на Gisele е чаровният актьор Michiel Huisman, когото познаваме от Game Of Thrones. Очевидно химията е сработила, защото крайният резултат е невероятен. Цялото действие на краткия филм се развива под звуците на бавна, секси версия на The One I Want на Grease, пресъздадена от музиканта Lo-Fang.

На конференция в Ню Йорк тази седмица Baz Luhrmann сподели: „Работих по рекламната кампания на парфюма преди 11 години заедно с Nicole Kidman и сега, преди да започна да действам, се запитах – с какво се е променила жената на Chanel оттогава досега? Gisele беше подходяща, а аз я познавам отдавна – още когато беше по-млада и тепърва навлизаше в света на модата. Тя е израснала толкова много в личен и професионален план… А във филма се разказва за това – жена с дете и любим мъж, която има изключително  натоварен работен график и се опитва да балансира между тях. Това е. Gisele е жената на Chanel днес. Разбира се, в сърцевината на идеята стои една определена дама и това е Coco Chanel, която пуска парфюма на пазара преди почти столетие. Нейният дух продължава да влияе върху работата на бранда, а и характерът й също е бил изграден от парадокси – в един момент е спортно облечена на плажа, в следващия е в елегантен костюм… Това харесвам в тази марка – става въпрос за реален човек и нещата, които тя е усещала, са били истински за нея. Тя е революционер, променил света на модата из основи.”

Какво можем да кажем ние?
Бързо станахме фенове на рекламната кампания, а прекрасната Bündchen играе толкова убедително, че няма да се учудим, ако скоро я гледаме на голям екран.

Сподели:
Коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *