Moderate Drinkers Wanted

…или защо все повече милениал потребители ограничават количеството алкохол, което консумират

  • 13.01.2016
  • от редакторите

Човечеството се отдава на консумацията на алкохол, откакто свят светува и почти от също толкова дълго време дискутира ползите (и вредите) от него за здравето. Стремежа към здравословен начин на живот обаче, е нарастваща тенденция напоследък, а все повече млади потребители рязко решават да се откажат от безпаметните състояния.

Отговорната консумация на алкохол е на дневен ред и в новата глобална кампания на Heineken®. Кампанията "Moderate Drinkers Wanted" стартира днес и ще бъде реализирана в световен мащаб през цялата 2016 г.

Това е третата кампания, с която Heineken® провокира умерената консумация на алкохол. През 2011 г. стартира кампанията "Sunrise", която подкрепя идеята, че се отварят нови хоризонти, когато познаваш своите граници. Втората кампания "Dance More, Drink Slow", стартирала през 2014, е базирана на партньорство със световноизвестния DJ Armin Van Buuren, а тази - поставя жените в центъра, давайки им власт да насърчат мъжете да консумират алкохол умерено.

В основата на кампанията е нова телевизионна реклама с емблематичен саундтрак и ясното послание, че жените предпочитат мъже, които знаят как да консумират алкохол умерено. Рекламата, заснета в Лос Анджелис, е дело на Publicis Italia и режисьора Nicolai Fuglsig, носител на награда Emmy.

По повод кампанията Gianluca Di Tondo, Глобален Старши Директор на Heineken®, казва:

59% от милениал поколението посочват загубата на контрол, като основна мотивация за ограничаване на консумацията на алкохол вечер, което би могло да повлияе върху имиджа им в социалните медии. Умереността вече става модерна, но те се нуждаят от още един тласък - от някого, за когото ги е грижа. Ето защо сега фокусът са жените и влиянието, което те имат върху главния потребител.

Този подход, ориентиран към жените, е отразен не само в творческото изпълнение на телевизионната реклама, но и в нашата медийна стратегия. Например, през първата седмица от започването на кампанията, рекламата ще бъде насочена само към жени."

Новата кампания се основава на вече съществуващия ангажимент на HEINEKEN да използва своята марка, за да предаде съобщението "Консумирайте отговорно". В допълнение към инвестирането на 10% от медийните разходи на марката в специални кампании за отговорна консумация, съобщението се доставя и чрез спонсорски платформи като UEFA Champions League, Rugby World Cup и стотици музикални събития по целия свят. Съобщението се появи и на повече от 8 милиарда бутилки и кенове през 2015.