Котешки игри

Модна ирония и свеж дизайн за настоящия сезон

0 коментара Сподели:

Заигравката с името на бранда Céline очевидно донесе успех на Brian Lichtenberg и поредицата тишърти с надпис Féline Meow (feline разбирай като "котешки"). Играта на думи при различните дизайнери набира скорост в световен мащаб, а именно тази идея грабна вниманието на всички ни. Освен че лесно откриваме иначе скритите намеци, ни допадат и стоте процента памук в изработката на блузите. Налични са в няколко цветови варианта, както и с къс и дълъг ръкав, а цената им варира между 180 и 230 лв.

 

Мотото на линията по думи на дизайнера е: Never stop the hype!
Размери няма, тъй като всички модели са унисекс, сякаш разделението дамски/мъжки дрехи отдавна вече е загърбено!

Коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *