Николета Попкостадинова: за свободата и социалната отговорност

Тя е директор маркетинг комуникации и социална отговорност в Melon

0 коментара Сподели:

фотограф: Адриана Янкулова-Чапкънова.

Николета е завършила Журналистика и масови комуникации в Американския университет в България, както и Комуникационни науки в Амстердамския университет. Вече има 10 години опит като журналист и редактор по света и у нас,

когато „учудващо и експериментално“ за нея започва работа в софтуерната компания Melon.

От 8 години тя се грижи за Маркетинг комуникациите им, за привлекателността и целостта на марката, за социално-отговорната програма, и не само. Създател е и на проекта за здравно и сексуално образование на тийнейджъри LoveGuide.

Умееш да разказваш истории. Разкажи ни своята с пет думи.

Седмокласничка, софтуер, секс, сноуборд, сърф. Моите пет С-та.

В Melon си от 2015 г. Какво се промени в професионалния ти свят оттогава?

И компанията, и аз значително пораснахме. Бяхме около 100 души, а сега имаме над 320 IT специалиста в офисите ни в България, Северна Македония и Косово. Миналата година Melon стана част от глобалната агенция за дигитални трансформации Kin + Carta, които са над 2000 човека в Европа и Америките. Водещо беше, че се присъединяваме към доста по-голям бизнес, но със същите ценности и култура като нашите. Не само на думи, а с истинска грижа към хората и планетата. Моят, както и всичките ни екипи се разшириха и развиха. Преди 8 години бяхме аз и шефът ми, сега на седмичните ни срещи сме 15 души от 4-5 държави, професионалисти в сферите на Employer Branding, Employee Experience, Talent Acquisition и разбира се Маркетинг.

Какво те задържа вече 8 години в тази компания?

Влюбих се в ценностите на Melon – Be Nice, Be Smart, Make Things Happen.

Както и в това, че наистина поставяме хората си на първо място, и след като се погрижим за тях, тогава разказваме пред останалия свят какво и как правим.

Какво те движи и зарежда?

Melon ми даде свободата, в рамките на целите и ценностите ни, да добавям и надграждам нови проекти и инициативи за компанията. Като например блестящата ни за мен програма за социална отговорност, с която всички ние, включително и Kin + Carta, много се гордеем. Даде ми гъвкавостта да създам и развивам извън компанията LoveGuide – здравно и сексуално образование на тийнейджъри.

Go Guide събира образа на перфектната жена с екслузивно събитие на 22 март

Какво става в града?! Последвай Instagram профила ни и разбери пръв.

Абонирай се за YouTube канала ни и виж града отблизо и далеч.

Коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *