Един милион клиенти на ОББ в България вече живеят в дигиталното бъдеще
ОББ Мобайл достигна 1 милион потребители и пренаписа правилата на ежедневието

Преводи от над 40 милиарда лева. Над 35 милиона трансфера.
Това са резултатите от последните пет години дигитална революция. ОББ Мобайл премина психологическата граница от един милион активни потребители и числата говорят за феномен, който далеч надхвърля обикновеното банкиране. Само от началото на 2025 година преведените средства надхвърлят 11 милиарда лева в над 9,5 милиона трансфера. Това означава, че всеки ден хиляди българи избират дигиталния път за управление на финансите си. ОББ Мобайл отдавна е повече от банково приложение. То е станало като дигитално швейцарско ножче с много функции за съвременния живот. 91,1% от застраховките за пътуване през 2025 година са закупени именно тук. Да, правилно прочете – приложението е по-успешно от традиционните застрахователни агенти! А когато става дума за „Комфорт за дома“, 64,1% от българите отново избират мобилния си телефон.

Сметките също вече не са проблем. Над 500 000 плащания на битови сметки месечно. Ток, вода, телекомуникации – всичко се случва с няколко докосвания. Електронни винетки, местни данъци, паркиране – дори станциите за зареждане на електрически автомобили са на една клик разстояние. За средния потребител това означава 24 влизания в приложението месечно. Това е почти всеки ден. Кейт – дигиталният асистент, който никога не спи, е провел близо
3 милиона разговора с над 760 000 клиенти.
Кейт работи със 70% автономност и е основният канал за комуникация с банката, който работи 24/7 и решава проблемите за секунди. ОББ Мобайл регистрира 19% ръст на клиентите за година и 80% удовлетвореност.

Намира се в топ 3 в категорията „Финанси“ в Google Play и App Store. Оказва се, че 95% от взаимодействията с банката се случват дигитално, а 97% от плащанията минават през електронните канали. Тези статистики представляват нещо много по-важно от числа – те са
портрет на дигитална трансформация, която се случва в реално време.
„Използваме нашето мобилно приложение, за да създадем по-добро клиентско изживяване и да отговорим на очакванията на огромния брой клиенти, които имаме„, споделя Кристоф Де Мил, главен изпълнителен директор на ОББ. Стратегията е ясна: интегриране на все повече услуги на KBC Group в България – най-голямата банково-застрахователна група в страната – и добавяне на продукти, които следват поведението на клиента.

А коя е Лусия Бонова? Това е името на жената, която е милионният клиент в ОББ Мобайл. На специалния концерт с Любо Киров, който ОББ подари на клиенти на приложението по повода, тя бе наградена лично от Кристоф Де Мил. Един обикновен ден, една обикновена регистрация в приложението, които доведоха до специален и много емоционален момент за нея. ОББ Мобайл не само обслужва клиенти – то ги превръща в част от дигиталното бъдеще на страната. Бъдеще, в което банкирането е невидимо, удобно и винаги налично. Дигиталната революция вече не е въпрос на „кога“, а на „колко бързо“. А отговорът – дори по-бързо, отколкото си очаквал!
Прозорци към знанието: стенописи, които оцветяват града
Какво става в града?! Последвай Instagram профила ни и разбери пръв.
Абонирай се за YouTube канала ни и виж града отблизо и далеч.