Празник на вкусовете – виж победителите в кампанията на МЕТРО

„Гастрономически пътеводител“ отличи кулинарните магьосници – ето подробностите около вълнуващата кампания

0 коментара Сподели:
„Гастрономически пътеводител“

Страхотните събития сами ни намират,

затова през октомври с радост ти разказахме за пет ресторанта извън София, които не пропускаме! Тогава ти издадохме и кой е най-добрият начин да намираш местата, които обединяват минало и бъдеще на вкуса в съвършени чинии – чрез най-апетитния проект, а именно ръководство за кулинарни открития „Гастрономически пътеводител“.

Сега е време да ти съобщим, че МЕТРО България тържествено отпразнува триумфа на своята кампания с бляскав коктейл-брънч в МЕТРО Академия. Там бяха раздадени специални отличия на три локации, оставили ярка следа в това вълнуващо пътешествие. Класацията определяше публиката, която постави най-високи оценки и превърна в победители ресторант „Щастливеца“ във Велико Търново като METRO Chef ресторант, ресторант Cichetti & Vino в София за най-посещаван ресторант и ресторант Pasta Station GIGLI във Варна за най-високо оценен ресторант в кампанията.

Ето какво още ни даде „Гастрономическият пътеводител“!

От 1 до 31 октомври МЕТРО и МЕТРО Академия, заедно с ресторантьори и популярни личности представиха разнообразието на три различни стила в готвенето –

българска кухня, италианска кухня и street food, в над 100 ресторанта в страната.

Кулинарните магьосници ни показаха разнообразие от интерпретации на традиционни и модерни ястия, като всеки ресторант демонстрира уникални умения, креативност и усет към детайли, комбинации и презентация,

с което превърна идеята в празник на вкусовете!

Богатството на България се пренесе върху чинии, свързващи минало с настояще и бъдеще, докато италианските предложения ни пренесоха в красивата Тоскана! Уличната кухня пък се изяви с нови върхове в динамичния свят на градските пазари.

„Гастрономически пътеводител“

Освен нас на трите автентични кухни се насладиха и известни личности –

професионалисти и любители готвачи, които споделиха впечатления с аудиторията си онлайн и вдъхновиха мнозина да се присъединят към кулинарното предизвикателство на МЕТРО. Така „Гастрономически пътеводител“ достигна до широката публика и

изпълни мисията си да мотивира нови върхове в иновациите и високите стандарти в обслужването!

С близо 700 посещения, регистрирани чрез анкета, кампанията привлече кулинари и ентусиасти от цялата страна и показа, че подобни проекти носят както много удоволствие, така и огромен смисъл.

Ние аплодираме МЕТРО за идеята, изпълнението и промяната, която донесоха!

Техният коктейл-брънч ни напомни, че такива проекти оставят следа и поставят началото на хоризонти, поддържащи жив духа на гастрономията.

Пет ресторанта извън София, които не пропускаме

Какво става в града?! Последвай Instagram профила ни и разбери пръв.

Абонирай се за YouTube канала ни и виж града отблизо и далеч.

Коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *