6 украински бранда, които трябва да знаеш и подкрепиш

Показваме ти шест модни бранда, които напълниха сърцата ни и сега е точният момент да им ударим едно рамо.

0 коментара Сподели:

Войната в Украйна е едно от най-страшните, безумни и сюрреалистични неща, които се случват на нашето поколение, а и в най-новата ни история изобщо, но докато се вайкаме пред страшните картини и трагичните събития, ние реално можем да помогнем.

Насочваме се с устрем към творящите хора в Украйна, за да ги подкрепим, и ти показваме няколко от модните им брандове, които наистина блестят със собствен стил и елегантност.

Самите Vogue написаха: „Призоваваме световната общност да продължи комуникацията с Украйна на всички възможни нива“, а ние ти казваме – избирай смело и дай своя принос, за да оцелеят.

Chereshnivska и денимът

Родена в Беларус, Анастасия Розова учи моден дизайн, който завършва през 2015 г. Тя се присъединява към Chereshnivska през следващата година и става съсобственик през 2017 г. Денимът и белите ризи с интересни кройки и/или щампи издигат нашия basic гардероб на нови висоти, а още по-хубавото е, че компанията има за цел половината от артикулите си да произвежда от рециклирани материали до 2024 г. Колекцията им за есен 2022 включва дрехи, изработени от военна парашутна коприна. Instagram: @chereshnivska

Елена Буренина и минимализмът

Елена Буренина е работила като дизайнер няколко години, преди да се запише в Central Saint Martins през 2009 г. Нейните кройки са склонни към изчистени линии и минимализъм, към които тя често добавя неочаквани детайли като структурирано палто с деликатни ресни. Instagram: @elenaburenina

Фролов и сексът

Couture-to-wear – така Иван Фролов описва своята линия от ослепителни и разкриващи тялото дизайни. Той основава Frolov през 2010 г., на 19-годишна възраст, докато учи в Киевския национален университет по технологии и дизайн. Иван завършва докторска степен, докато преподава в университета, без да изоставя марката си.

Той използва „Фролов“ като платформа за себеизразяване и активизъм, особено във връзка с равенството между половете и въпросите на LGBTQ+.

Instagram: @frolovheart

Качоровска и тази наследствена красота

Kacho Group е основана през 1957 г. като производител на аксесоари, а сега се управлява от трето поколение съсобственик и главен изпълнителен директор Алина Качоровска. През 2015 г. стартира своя собствена марка Kachorovska, която е известна с ясни, но смели визии, които играят с цвят и текстура. Instagram: @kachorovska_atelier

Паскал и женствеността

Известна със своята ефирна, женствена естетика, която често се постига чрез техника на лазерно рязане, марката е основана през 2010 г. от Джули Паскал, която има страст към тюла, сърцата и цветята. През 2014 г. брандът беше финалист за наградата LVMH за 2014 г. Преди две години Паскал стартира Aerobika Athleisure. Instagram: @paskalclothes

91LAB

Завършила Киевския национален икономически университет, Тетяна Абрамова е главен изпълнителен директор и основател на две марки, Rito (стартирана през 1991 г.) и нейния клон 91Lab (основана през 2018 г.). Последният е с по-модерен, но обран прочит. Един от акцентите в колекцията за Есен 2022 е пуловерът от слонова кост с овърсайз ръкави и ресни. Instagram: @91lab_official

Ако не си на модна вълна, можеш просто да подкрепиш една от многото инициативи за помощ към Украйна или просто цъкни тук за активностите на UNICEF България.

За още мода – виж Kenzo – модата е като храненето, трапезата на бранша опустя

Какво става в града?! Последвай Instagram профила ни и разбери пръв.

Абонирай се за YouTube канала ни и виж града отблизо и далеч.

Коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *