Мъжът, който върви напред: Ейдриън Броуди

Ейдриън Броуди е новото лице на кампанията на Johnnie Walker – THE WALKERS, а ние ти разказваме защо той е любимият ни герой с добавена стойност.

0 коментара Сподели:

Когато талантът се срещне с голямото изкуство да живееш и да променяш света около себе си, тогава наистина сме впечатлени. Ето защо изобщо не се изненадахме, когато големият и наш любим Ейдриън Броуди стана лице на новата кампания на Johnnie Walker – THE WALKERS. Кампанията представя героите на нашето съвремие, които не са само посланици на марката, но и двигатели на позитивни промени. Тя трансформира легендарния слоган KEEP WALKING в призив за всеобщ прогрес. „Светът сега се нуждае от напредък повече от всякога и това е нещо, което можем да постигнем заедно“, е основното послание на Johnnie Walker, които ни насърчават да вярваме, че във всеки от нас има един WALKER, който прегръща промяната и продължава напред. Ние се възхищаваме на хора и впечатляващи личности с добавена стойност, а

ето защо Ейдриън Броуди олицетворява нашата представа за перфектния WALKER, който винаги върви напред.

Източна Европа, където бях

Когато говорим за истински „мъжки“ качества, семейните ценности и връзката с корена са сред нещата, които дълбоко ценим. Да уважаваш корените си е единственият начин да знаеш откъде си тръгнал и да продължиш да вървиш напред.

Това ти дава устойчивост и сила, които ти помагат да създадеш истинска промяна.

Въпреки че е роден в Ню Йорк през 1973 г., Броуди никога не забравя унгарските си корени. Син на учител от полско-еврейски произход и журналистка от Унгария, той споделя за дълбоката връзка със семейството си: „Продължавам да бъда най-силно повлиян от своите майка и баща, които работят неуморно и винаги са ме окуражавали да бъда верен на себе си и да имам големи мечти“. Заради своето семейство Ейдриън се интересува живо от съдбата и развитието на Източна Европа и в това си партньорство с Johnnie Walker цели да насърчи именно постигането на положителна промяна в региона.

Граници не съществуват

Ейдриън Броуди доказва, че граници няма. Израснал в Куинс, преживял тежка злополука с мотор, при която е тежко ранен – той успява да се издигне от никому неизвестното 12-годишно момче с голям еврейски нос до най-младия актьор, спечелил „Оскар“ за главна мъжка роля едва на 29 години, и единствения американец, получил френски „Сезар“. Ролята му в „Пианистът“ е знаменателна, като за нея той отслабва с около 15 килограма и проучва изключително детайлно съдбата както на своите прабаба и прадядо, намерили смъртта си в концентрационен лагер, така и на други жертви на Холокоста.

Пълното отдаване във всичко, което прави, помага на Броуди да преодолява както себе си, така и всички пречки по трудния път нагоре. Смисълът в кампанията THE WALKERS е идеята за преодоляването на границите в името на обществения интерес, съзиданието чрез смелост, отличителност, иновативност, предизвикателства и авантюризъм.  Както казва Броуди: „Мисля, че духът на кампанията отразява моя творчески стремеж, това как обичам да предизвиквам себе си в творчески аспект и да преодолявам границите“.

За хората, а не за славата

Когато си най-младият носител на „Оскар“ и звездата, която всички категорично определят като новия Де Ниро или новия Пачино, много лесно можеш да залитнеш в комерсиални и касови проекти за баснословни суми, но да забравиш изкуството и влиянието си върху хората. Ейдриън Броуди обаче не прави това.

Той си позволява да участва в роли, които изцяло задоволяват неговите лични виждания за това какво иска да предаде на аудиторията.

След „Пианистът“ Броуди е категоричен, че иска да носи изцяло положителна емоция на феновете си. Той споделя: „Във филмите на Уес говоря или правя глупости през цялото време, но пък внасям смях и лекота, а това е нещо, за което винаги съм копнял в работата си“. Така актьорът никога не позволява на Холивуд да го изцеди като лимон. Всъщност се получава точно обратното. По странен начин той успява хем да снима филмите си, хем да си живее живота. Позволява си сравнително чести и продължителни оттегляния от бизнеса, по време на които отказва каквито и да е роли и просто прави каквото си иска – кара моторите си или рисува. При въпрос защо участва в новата кампания на Johnnie Walker, Ейдриън Броди отговаря: „Харесвам Johnnie Walker както като продукт, така и като марка. Мисля, че подходът им е вдъхновяващ, и намирам техния стремеж към съвършенство за близък до себе си. Смятам, че трябва да сме упорити и да си проправяме път напред, да останем свързани помежду си и да преследваме страстите си, да продължаваме да вървим напред“.

Актьор с добавена стойност, със свой стил и с достойни за уважение виждания. Истински WALKER, а?

Виж и 5 места в България, на които да снимаш с новия си дрон.

Какво става в града?! Последвай Instagram профила ни и разбери пръв

Абонирай се за YouTube канала ни и виж града отблизо и далеч

Коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *