Хрис Караиванова за живота и employer branding-а

Хрис Караиванова ни разказва за динамичната работа в просперираща компания

  • 26.09.2018
  • от Десислава Тимчева

Хрис Караиванова е от онези ярки личности, които не те пленяват само с червената си коса и зелените очи, а с енергията и отдадеността си в работата. От много години се занимава с маркетинг и реклама, а от скоро е Employer Branding специалист в The Stars Group. Ако и ти като много други все още не знаеш какво е Employer Branding, Хрис ще ни запознае с естеството на работата си. Ние обаче сме любопитни и да научим повече за човека зад успехите, как съчетава работата с грижата за малката си дъщеричка и ще я разпитаме за какво не ѝ остава достатъчно време в личния живот. Продължавай да четеш.

Ще ни разкажеш ли с няколко думи какво е Employer Branding-ът за теб и как и кога се запали по него?

Employer Branding за мен е наистина интересен микс между HR, PR, създаване на съдържание, маркетинг и психология. Последните 4 години от професионалния ми опит, свързан с връзките с обществеността, ме срещнаха с Employer Branding аспекта, докато работех в комуникационна агенция. Тогава това беше съвсем нова територия и докато се опитвах да вникна в тънкостите, разбрах, че определено е „моето нещо“.

Не защото да се занимаваш с Employer Branding звучи модерно, а защото у нас и досега развитието на работодателската марка и добрата грижа за служителите се подценяват.

Предполагам, че много от нас знаят това от личен опит, а не ми се иска да бъде така. Ето защо в настоящата си работа се опитвам не само да популяризирам предимствата на работодателя си, но и да предлагам нови възможности колегите ми да се чувстват щастливи в офиса.

Какво в работния процес те привлича най-много и кое е най-голямото предизвикателство?

Най-много ме привлича динамиката на работата ми в момента, заедно с голямата свобода, която имам, за да налагам работодателската ни марка. The Stars Group е на българския пазар отскоро и възможностите за позициониране са безкрайни.

Важното е правилно да се таргетират различните публики според различните ни отворени позиции, така че да присъстваме точно там, където са и нашите хора.

Това е и голямото предизвикателство, защото профилите на потенциалните ни кандидати са доста разнородни, в зависимост от ролята, за която се интересуват.

Как минава един обикновен твой ден?

Бързо. В момента имаме много активни кампании, ето защо всеки ден е различен от предишния. Докато съм в офиса, определено не се движа в един коловоз, но пък не мога да скрия, че останалата част от деня ми е подредена в рамка. Сутрин се събуждам заедно с дъщеря ми, мъжът ми я води на ясла, а аз я взимам всеки ден след работа. Прибираме се и през останалата част от вечерта сме нейни заложници.

А как изглежда идеалният ден за теб?

Този, който води до промяна.

Кое е нещото, за което би искала да имаш повече време, но нямаш?

Нямам време да пътувам толкова, колкото ми се иска. Тези, които ме познават, знаят за моята нескрита страст към тропическите острови на другия край на света. Засега успявам да ги посетя веднъж годишно (и не се оплаквам), но искам това да се случва доста по-често.

Какво е майчинството за теб?

Огромна радост и нервно безсилие. Двете се редуват непрекъснато, както се сменя и настроението на дъщеря ми в момента. Неслучайно наричат този период “Ужасните 2”.

Какво си пожелаваш да постигнеш в бъдеще?

Най-вече вътрешен баланс. Не съм известна като дзен личност, но напоследък откривам, че вътрешната хармония е в основата на личните и професионални успехи.

Вдъхнови се за нови кулинарни подвизи тази есен.