КАК ДА БЪДЕШ НАЦЕПЕН

Защото животът е прекалено кратък, за да се носиш из него като чироз

  • 10.03.2016
  • от Кирил Русев

Копнееш да си нацепен, но не си. В противен случай как ще обясниш какво търсиш тук? Няма лошо, никой не се е родил нацепен. Освен Чък Норис, разбира се. Всеки има право на собствени ценности и никой не може да ни убеди, че максималната нацепеност е по-лоша цел в живота от максималния световен мир, да речем. Но ти можеш да си губиш времето и без наша помощ, затова бързо преминаваме към следните незаменими съвети за нацепване:

ЗОБАЙ ДОБАВКИ. Колкото повече добавки зобаш, толкова повече ще се нацепиш. Научно доказано е, че покачването на мускулна маса и изгарянето на подкожни мазнини е точно 91,7% суплементи и приблизително 8,3% всичко останало.

Купи си много скъпи препарати под формата на прах, капсули, гранули, вафли, хапчета и течност. Не се мотай да четеш инструкциите на гърба на опаковката, защото така само отлагаш нацепването за по-късен момент.

Консумирай ги в произволни комбинации и съотношения, защото всеки знае, че тази работа е повече изкуство, отколкото наука. Ако случайно те споходи рядкото щастие, ликувай! Това е слабостта, която напуска стремително нацепващото ти се тяло!

БЕЗОГЛЕДНО КОПИРАЙ. Намери в интернет тренировъчните програми на Рони, Дориан, Фил, Джей и Декстър и започни да ги правиш една след друга или дори едновременно. Не знаеш кои са тия? Това е част от причината да не си нацепен.

Ако не си настроен интернационално, занеси немощната си фигурка до кварталния фитнес и се огледай за батето, което заема най-много място там. Това без съмнение е човекът, който знае най-много за нацепването в целия квартал, а защо не и в целия град. Попивай всичко, което той е готов да сподели с теб, включително и потта му, защото тя е анаболна.

НЕ ТРЕНИРАЙ КРАКА. Без значение какво си научил от кварталното бате, Рони, Дориан, Фил, Джей и Декстър. Самият Брус Лий е казал: “Прилагай полезното, отхвърляй безполезното и добави нещо уникално от себе си.”

Същият винаги се е снимал по дълъг панталон, защото е бил наясно, че нацепеността се мери от кръста нагоре.

ИЗБЕРИ СИ ДИЕТИЧЕН КУЛТ.  Сещаш ли се за онези 8,3% отпреди малко? Е, от тях поне 5,25% идват от диетката, брато! Няма значение коя диетка, важното е да ти се забраняват едни неща за сметка на други. По-добрите хранителни режими са на един клик разстояние, тутакси ги намери и ги прочети всичките!

Сега стана ли ти ясно, че въглехидратите хранят рака, протеините скапват бъбреците, а холестеролът и наситените мазнини ще ти пръснат сърцето? След като си вникнал в тези горчиви истини, е най-добре просто да спреш да кльопаш и да си останеш на добавки. Какво са едни 5,25% нацепеност на фона на цял живот смърт или поне диализа… В крайна сметка никой на този свят не е 100% нацепен. Освен Чък Норис, разбира се!

СПОДЕЛЯЙ НАЦЕПЕНИ СНИМКИ И СТАТУСИ. Всички говорят за закона на привличането, но малцина извличат максимума от неговия потенциал. Намери най-нацепените фотографии на Рони, Дориан, Фил, Джей и Декстър и периодично си ги слагай вместо профилни снимки.

Пиши неща от сорта на “Днеска шсе сцепа!”, “Нацепих баницата на МАКС!” и “Басси разцепващата тренировка, чуек!1!”.

ПРАВИ СЕРИИ И ПОВТОРЕНИЯ. Това са А-то и Б-то на твоята тренировъчна програма. Всеки, който се е нацепил, е правил серии и повторения. Сега ще питаш колко, нали? Има едни много отворени в интернет, които непрекъснато спорят дали за нацепване се правят повече серии с по-малко повторения или по-малко серии с повече повторения. Ако си истински кораво копеле, ще ги оставиш да спорят и ще правиш повече серии с повече повторения. И по-бързичко, ако може, това телце няма да се нацепи от само себе си!

ЗА ОЩЕ ФИТНЕС МАНИАЩИНИ ПРОЧЕТИ ТУК