Цветът на кожата не трябва да определя бъдещето ти

LICRA избра много свежа идея за рекламната си кампания

0 коментара Сподели:

Простичко, но много силно е посланието на най-новата рекламна кампания на LICRA, интернационалната организация против расизъм и антисемитизъм. "Цветът на кожата не трябва да определя бъдещето ти" е посланието, с което от организацията се опитват да дадат кураж на младите да се борят за мечтите си, независимо от националността и произхода им.

LICRA, Publicis, реклама, разисъм, антисемитизъм

На рекламните постери се виждат три бебета, като две от тях са бели, а третото – цветнокожо. Именно то е облечено с работнически дрехи, униформа на чистачка или раздърпани дънки и потник, за да символизира какво е общоприетото клише за професионалното развитие на цветнокожите, ако обществото не се научи да толерира повече различията в произхода.

Рекламата е дело на френския клон на световно известната PR агенция Publicis, а фотографът е Yann Robert. Ако тя те е впечатлила толкова, колкото и нас, не забравяй да хвърлиш един поглед на рекламните кампании в защита на околната среда.

LICRA, Publicis, реклама, разисъм, антисемитизъм

Коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *