ПЕТ РЕКЛАМИ, ОТ КОИТО ПОГЛЕД НЕ СВАЛЯМЕ!
Или няколко клипа право в клишето
Рекламите са като огромна черна дупка в средата на вселената, която или е супер красива за гледане, или те поглъща безвъзвратно, а качествата на най-слабите могат да се сравнят само с умствения багаж на нова плеймейтка. И понеже лоши примери има безброй, ние залагаме на нещо полезно и ти представяме топ пет на задължителните неща за една успешна реклама. Клишето си го знаеш: вкусна храна, красива жена, готина кола и някоя известна личност. Имаш ли всичко това – успехът ти е в кърпа вързан. Класическите реклами доказват великата теорема: реклама без секс – не е реклама, а секси реклама гладна няма. Добавете няколко кучета, хлапета, забавна музика, баскетбол и малко мъжки дезодоранти и вижте какво става. Ето няколко вечни хита:
ЖЕНАТА ПРАВИ ХРАНАТА
Мечтата на истинския мъж е изключително лесна за изпълнение – голям бургер, голяма кола и красива жена. Истината е, че това е тотално в клишето, но понякога клишетата не са лоши, особено ако са по бикини.
ЖИВОТНИТЕ
Животните винаги са в играта. Кучета, котки, маймунки, кончета и мечки – те могат да рекламират всичко – от детски играчки, през суперколи, до нови покривки и дамски превръзки. Правилното животно ти гарантира неминуем успех, а съчетано с малко рап и дебел ескимос – нещата вече отиват към милионна печалба.
ИЗВЕСТНИТЕ ЛИЧНОСТИ
Познаваме няколко звезди, от които бихме купили всичко, дори без да гледаме цената. Популярните лица продават и това го знае всяко хлапе, а ако Том Харди ни предложи нещо – независимо дали е бетонобъркачка, барбекю сос или шампоан за козината на френския ни пудел, – бихме си го купили, ама на мига. Има и една друга дама, която продава всичко, защото просто е тя… Салма!
ДЕЦАТА
Децата са нож с две остриета и трябва да бъдеш много внимателен при използването им за рекламни цели. Всичко от играчки, през биберони до памперси е ок, но когато поотраснат може и да си вкараш автогол, ако сложиш много хлапета до чисто новия „Ягуар“, който са ти предоставили за снимките. Ние сме на мнение, че понякога обаче става и доста забавно. Ето така:
НАДЪХВАЩИТЕ
Да надъхаш някого, че може всичко, дори да е най-големият загубеняк във вселената, винаги си е печеливш ход, откъдето и да го погледнеш. Няма значение дали искаш да му продадеш маратонки, самобръсначка или ново гадже. Важното е да го убедиш, че има всичко необходимо, за да успее – навсякъде и във всичко. Виждали сме една серия от реклами, която доста успешно прилага правилото, за да ти докаже, че дори и обикновен човек, стар или млад – ти можеш. Винаги. Стига да искаш.