In Tennis We Trust: Григор Димитров откри новия бутик на бранд, превърнал се в легенда

LACOSTE откри своя първи официален бутик в България, а ето как събитието обедини всички, които обичаме добрия тенис и качествения стил

0 коментара Сподели:

Григор Димитров е златното момче на българския тенис. Той обедини цяла нация и постигна успехи, които само ни карат още повече да се гордеем, че именно наш спортист е в елита на световния тенис.

Ето защо за всички ни беше абсолютно удоволствие да го срещнем при откриването на първия официален бутик в България на легендарния бранд LACOSTE.

Ексклузивен представител на марката за България е Global Brands – eдна от най-големите модни ритейл компании в страната, а събитието се случи на 31.01 в Paradise Center.

На церемонията присъстваха редица популярни личности от българския шоубизнес, като Жени Калканджиева, Любо Ганев, Орлин Павлов, шеф Кустев, Андреа Банда Банда и Ирина Денева, а пред бутика видяхме и официалните представители на международния екип на LACOSTE.

На място можеш да откриеш най-новата колекция Пролет/Лято 2024 мъжки, дамски и детски артикули на бранда, като магазинът вече е отворен за посетители в Paradise Center, ниво + 1.

Брандът избра именно Григор да е най-новото попълнение в редиците на международните му посланици заради изконната връзка на LACOSTE с един от царете на спортовете – тениса. Ако не знаеш историята на марката, тя е изключително любопитна – през 1926 г. френският тенисист Рене Лакост, когато участва в Открития шампионат на САЩ,

облича за състезанията собственоръчно ушита бяла тениска с яка и три копчета, различна от тогавашното традиционно тенис облекло – „градски“ ризи с дълги ръкави.

Тя била направена от леко памучно жарсе (jersey petit piqué), удобно за игра в жегата. По-късно, когато Рене напуска големия спорт, с помощта на своя приятел Андре Жилие, най-големия производител на текстил във Франция, създава през 1933 г. компанията La Société Chemise Lacoste, която произвежда облекло за тенис, по-късно – и за ветроходство и голф.

През 1951 г. компанията разширява дейността си и въвежда освен белите и цветните тениски. Емблемата на компанията Lacoste – бродирано крокодилче, всъщност също е резултат от прелюбопитна история. Според легендите Рене Лакост се хваща на бас с капитана на отбора му, в който се уговарят, че ако спечели определен мач за купата „Дейвис“, ще получи куфарче от крокодилска кожа, изложено в магазин в Бостън.

Малко известен факт е обаче, че той не печели баса, независимо от това журналистите често използват прякора „Крокодила“ за френския тенисист.

Според друга версия това му прозвище се дължи на суровия му характер и агресивната му игра. По-късно приятел на Лакост на име Робер Жорж рисува крокодилче, което бродира върху сакото за мачовете на Лакост. След оттеглянето от спорта и основаването на компанията, емблемата става първият фирмен знак на дреха, показван върху самата нея.

Днес Lacoste е френска компания, собственост на швейцарския холдинг Maus Frères от 2012 г. и ни предлага дрехи, обувки, парфюмерия (съвместно с фирмата Jean Patou), кожени изделия, часовници и очила, а класическите цветове на марката са бяло (носеният от Рене цвят), лимонено зелено и пурпурно.

Ако искаш да видиш всички техни съкровища – очакват те в Paradise Center, ниво + 1. Не ги пропускай!

За още от същото – 10 постижения на български спортисти, които все още прославят страната ни

Какво става в града?! Последвай Instagram профила ни и разбери пръв.

Абонирай се за YouTube канала ни и виж града от близо и далеч.

Коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *