Нещо ново? Нещо повече! – Зад кулисите и във вихъра на партито на годината
Петък вечер, София прави планове за предстоящата нощ, а сърцето на града започва да бие в наелектризирано очакване.
Причината: загадъчно събитие само с покани, което обещава да надникне в бъдещето на нощния живот. Добре дошли на парти, на което „обикновеното“ се оставя на вратата, а „необикновеното“ заема централно място, за да изкачи на пиедестал главния мотив на вечерта: #somethingmore.
Още от подготовката, та чак до коктейлите, които вдигахме в чест на всичко вълнуващо, което ни очаква,
Go Guide надникна зад кулисите и влезе в случката на най-ексцентричното IQOS събитие, правено до момента. Още щом прекрачихме прага на LaMaison, още в процеса по подготовка за ивента, разбрахме, че ще бъде нещо, което не търпи изпускане – наистина #somethingmore.
„Днес IQOS общността от пълнолетни потребители ще станe свидетел на една внимателно режисирана еклектика“,
казва Мартин Дабевски, “Бранд и портфолио“ супервайзър във Филип Морис България и един от виновниците за това събитие, когато го питаме какво да очакваме. „Всеки един елемент в различните зони в LaMaison и участниците в партито създават едно необикновено и незабравимо изживяване“, споделя той.
Феноменален дизайн и декорация на пространството, огромно 2-метротово тирамису, приготвено специално от Божана Кацарова,
изненадващи музикални изпълнения с енергия, която никога не стихва, драг кралици в ролята на хостеси – представете си мястото, на което декорацията, светлинити, атмосферата и настроението не само се виждат едно по едно, но и се усещат като лабиринт, в който всеки ъгъл разкрива нови изненади.
„Самото събитие е изключително различно от всички други, които сме правили досега. Вдъхновихме се от идеята да покажем разнообразието от бездимни алтернативи, които Филип Морис България предлага на пазара у нас, по един различен, вълнуващ и запомнящ се начин, да накараме гостите ни, нашите потребители, да се потопят в парти, което носи наслада за всичките им сетива.“ – разказва ни минути преди всичко да започне още един член от маркетинг екипа – Наталия Тодорова, мениджър „Бездимни продукти“. Още със същинското начало на партито разбрахме точно това, че сме част не от поредното събитие,
а от пътешествие в неочакваното, където въображението докосва реалността.
В смел ход, изпълненията на Мила Робърт и Иво Димчев избухваха спонтанно през цялата вечер.
Иво Димчев като гардеробиер и Мила Робърт точно до масата ти, музиката тази вечер беше без анонси и без графици – само непринудено, вълнуващо забавление, което сякаш се появява от въздуха. Диджейския пулт беше доминиран от Zabranena Muzika с ритми,
които не само се чуват, но и се усещат като предизвикателство да започнеш да се движиш.
„IQOS е не само иновативен, но и артистичен, модерен и динамичен бранд. Такива са и артистите, които избрахме да пресъздадат многоликия образ на водещата бездимна алтернатива от нашето портфолио.“, разказва ни Севдалина Василеску, ръководител „Бездимни продукти“, когато питаме как са решили да поканят точно тези артисти, а допълнена от Десислава Стоичкова, мениджър „Бранд и портфолио“, идеята за избор на музиканти звучи така: „Красотата е в различията. Това искахме да покажем с избора на артисти и вярвам, че успяхме. Те, с тяхната безкомпромисна автентичност, правят цялата концепция завършена.“
на снимката: Полина Нинова, ръководител „Маркетинг и потребителско изживяване за категория бездимни продукти“
Партито съвпадна с обявяването на поредната стъпка на Филип Морис България към изграждане на бъдеще без дим, а именно разширяването на продуктовото портфолио на родния пазар. „Всичко, което правим е вдъхновено от нашите пълнолетни потребители – тяхната обратна връзка, търсения и нужди. С това събитие искахме да им дадем онази добавена стойност, да им подарим изживяване, различно от всичко, което сме правили до този момент.“, започва ентусиазирано Полина Нинова, ръководител „Маркетинг и потребителско изживяване за категория бездимни продукти“. Този подход ни доказа едно – че разбирането за това, което потребителите искат да изживеят – оригиналност, спонтанност и връзка – може да превърне едно „обикновено“ събитие в легендарно.
Със силни моменти на изненада и споделена радост, заложени в ядрото на концепцията, бяха създадени спомени и истории.
„Беше едновременно изключително предизвикателно и вдъхновяващо да създадем този колорит от визуални и музикални изпълнения за IQOS общността, в която всеки пълнолетен потребител на тютюневи изделия е добре дошъл“, коментира Полина. “В сърцето на IQOS общността стоят всички тези пълнолетни потребители, които знаят колко е ценно да бъдат верни на себе си, да споделят хубавите моменти, да се наслаждават, и да оценяват времето прекарано с любимите си хора.“, ни споделя с широка усмивка Ася Зарева, “Бранд и портфолио“ специалист.
на снимката: Наталия Тодорова, Ася Зарева, Пламена Несторова, Мартин Дабевски, Севдалина Василеску, Десислава Стоичкова
„Цялото събитие е съвкупност от микропреживявания, които те понасят на гребена на една постоянна емоционална вълна от вълнуващи споделени моменти. Споделеността е в сърцето на човешката същност и е онова “лепило”, което може много да ни вдъхнови да постигнем много“, отчита Десислава, а Пламена Несторова, бранд специалист, я допълва: „Сигурна съм, че всички гости дълго след събитието ще носят усещането, че са били част от нещо повече от поредното бранд събитие. За мен ексцентричната атмосфера беше ключът към доброто настроение на гостите и позитивните ни преживявания заедно“.
С напредването на вечерта #somethingmore се разпростря отвъд ясното послание до „просто трябва да си там“.
За тези, които бяха нощта беше вълнуващо пътуване през неочаквани удоволствия. За тези, които не успяха, ехото на FOMO дълго ще резонира, напомняйки, че следващата покана да излязат извън рамките на обичайното, не е за изпускане.
„Най-хубаво ще е да нямате очаквания за следващото ни парти. Тогава се получава най-добре. Със сигурност искаме да предложим на гостите си уникално преживяване за всички сетива – независимо от темата, която изберем.“ – казва Полина. „След успеха на това събитие е трудно да се каже какво следва, защото ще продължим да експериментираме, но едно е сигурно –
амбициите ни да създадем емоции и преживявания за потребителите ни са още по-силни и целенасочени.
Със сигурност ще се стремим да го надскочим. Мисля, че #somethingmore е една добра дефиниция и подсказка.“
Материалът се публикува с подкрепата на Филип Морис България.
Събития за седмицата: 13-19 май
Какво става в града?! Последвай Instagram профила ни и разбери пръв.
Абонирай се за YouTube канала ни и виж града отблизо и далеч.