Анимирай онова

Принцесите на Disney като рекламни лица

0 коментара Сподели:

Disney

Въпреки че градските и недотам градски момичета носят маниера на принцеса в чантата си, както заглавието подсказва, ще говоря за тези, родом от „Дисни“ – втората пряка след село Куклен.

Предполагам много пъти вниманието ти се е спирало на статии за това, какви биха били принцесите на „Дисни“, ако бяха реални хора, или пък принцесите като зодии, а защо не и какво биха работили.

Абе, общо взето, все такива изтъркани работи като билетче от лотарията.  Кому е нужно Адриана Лима да рекламира парфюм, Хайди Клум – стилизиращи продукти, или пък Бийонсе – бойлери (макар че със сигурност не знае, че го прави). Колко средства биха спестили световните производители (респективно биха се натрупали в капитала на „Дисни“… не съм подставено лице), ако просто използваха тези, малки, сладки рисувани същества, на които ще трябва да бъде платена само боята и няколко бели листа.

И така поеми си дъх, преброй до три и стискай палци твоята любимка да не е само десерт.

РЕКЛАМА НА ШАМПОАН ПРОТИВ ПЪРХОТ ИЛИ ЗА ХУБАВА КОСА, С ЕДНАДУМА ШАМПОАН

Коя друга, ако не Рапунцел би станала рекламно лице на въпросния продукт. Просто си представи – отдолу принцът я зове: „О, Рапунцел, спусни си косата!“, а в следващия момент тя се обръща като попарена към злата вещица и казва: „Но какво да правя? Косата ми е мазна, без обем и с пърхот“.

След това идва редовната реплика „Използвай еди-какво си… бля-бля“ и принцът се изкачва, завладян от този блясък и мекота, по една феерия от невероятно издръжлив космен фоликул.

РЕКЛАМА НА ПРАХ ЗА ПРАНЕ

От цял каталог с принцеси не мога да намеря по-подходяща от Снежанка! Само си представи… джуджетата цял ден в Перник, така де, мините, копаят ли, копаят, а след това стоварват планина от мръсни и зацапани дрехи на клетото същество, което една ябълка не може да изяде. Разбира се, препоръчано и изпробвано от вещицата, този прах е убиец на петна, дрехите блестят от чистота и Снежанка заслужено и гордо носи името си.

РЕКЛАМА НА ХАПЧЕ ЗА СЪН

Няма да съм първият човек, който ще направи сравнението със спящата красавица, а.к.а Аврора.

Поради тази причина сигурно хонорарът за тази принцеса ще бъде и най-нисък, ама какво да направя, да не е спала!

Но в случай че не можеш да си представиш как би изглеждала рекламата, ето – по цели нощи броди из замъка като сянка, върти се в покоите си, феите кръстници й баят да заспи, убождане на вретено… нищо не помага. Накрая взима хапчето и мъката приключва, а неговото действие е толкова силно, че дори и принцът не може да я събуди, което го устройва.

РЕКЛАМА НА ОБУВКИ

Не знам какъв номер носи Пепеляшка, ама то пък бива, бива, ама в цял град една обувка не намери. И въпреки че това би била най-предвидимата реклама, аз да си кажа – след поредния магазин нашата вече се тръшка и заплаква като Мелинда Гордън, а отнякъде изскача Кръстницата и я води в магазина (като ми дадат пари, ще кажа кой е той) и тя ги вижда… перфектните обувки. И така слоган: „Ние ви даваме това, което е създадено за вас!“, е, може и нещо по-надъхващо, но ми липсва въображение.

РЕКЛАМА НА СМАРТФОН

Ей тука те затрудних? Да, не… както и да е. С новия режим за красота на селфитата дори Звярът прави конкуренция на красавицата Бел. Те танцуват и се въртят в библиотеката като пияни студенти в една друга библиотека, по някое време спират и се гледат известно време в очите. Тогава тя изважда селфи стика (не от там, от където си мислиш), усмивка и след това скандал.

Ако не правеше толкова добри снимки, нямаше да се стигне дотам!

РЕКЛАМА НА БОЯ ЗА КОСА

„Как така прекарва по цял ден в солената вода и под лъчите на слънцето, а цветът й е такъв, все едно се е боядисала вчера?“, казва Урсула, гледайки побелелите си коси. За разлика от колежката си Аврора, Ариел повече се котира за реклами. Освен реклама на боя за коса, не, не е това, което рекламира Снежанка, Ариел успешно би била рекламно лице на бонбони за гърло или каквото и да е там лекарство – таблетки, сиропи и т.н. След като Урсула й взима гласа, тя просто взима съответното лекарство и започва отново да пее.

РЕКЛАМА НА БИЖУТА

Въпреки че с лекота би се класирала и за бягаща пътека, принцеса Ясмин/Жасмин/Джасмин и т.н. е идеална за реклама на бижута и скъпоценни камъни. Макар че не впечатлява кой знае  колко с характер, момичето има визия и уши за обеците от 24-каратово злато.

Тук няма да има рекламен клип, както казах, по-подходяща е за cover girl (дето се вика  момиче от корицата), което също я прави таргет и за декоративната козметика.

Ако някоя от твоите принцеси не е сред изброените, извинявам се, но просто не можах да им намеря място. Те и без това го търсят другаде това място. А, ако се обадиш в рамките на един  час, ще получиш два продукта, на цената на един.

А как биха изглеждали любимите ни анимационни герои на старини?

Коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *