Матилда Джерф, която се превърна в муза за инфлуенсърите

Или как ставаш it-girl

0 коментара Сподели:
Matilda Djerf

Ако си срещал Матилда Джерф в Instagram, то знаеш с каква лекота и финес тя съществува.

Профилът ѝ е зает от цветя, руси кичури и идеи как да се превърнеш в it-girl. Нейните снимки се смятат за пример и еталон за естетичност без провокация, а момичетата просто нямат причина да не я следват – тя е нежна в поведението си, води спокоен живот и страстта ѝ към модата е различна.

Матилда е сред първите, които започна да използва платформата, за да създава съдържание чрез снимки,

а добиването на популярност сякаш генерира още креативни идеи за нови публикации и бизнеси. Показваме ти любовта си към нея и ти разказваме за един различен инфлуенсър!

Matilda Djerf / Instagram

Матилда Джерф разполага с над три милиона последователи в Instagram, които е впечатлила натурално, без да е била успешна или известна преди това. Не се е занимавала с никоя от сферите на развлекателния бизнес и единственото, с което предизвика тази популярност беше самата тя с усета си как да заснеме перфектния кадър. Тя покори върха на влиянието и го подкрепи с успешен бизнес, така че освен муза за много инфлуенсъри се превърна и в дизайнер.

Но какъв е пътят на Матилда Джерф?

Израснала в стилния град Стокхолм, Матилда открива поле за изява и бъдеще в страстта си към модата и фотографията. Кариерата ѝ като инфлуенсър започва преди осем години, когато все още е тийн.

Снима, публикува видеа в YouTube, споделя кадри зад кулисите на фотосесии, добавя към съдържанието си и пътувания.

Позиционира се в няколко социални мрежи, което носи големия успех.

Матилда публикува ежедневието си.

Тази нормалност ни сближава с нея – гледаш как си прави косата, подбира гардероба, яде ягоди през деня и пие еспресо мартини вечерта. Снимките ѝ привличат, защото я виждаме естествена, а когато иска да ни впечатли, просто публикува нов аутфит с перфектни къдрици, равен тен и рошави вежди. Тя просто изглежда скъпо в иначе casual стил.

За финал оставихме бизнес идеите ѝ, сред които е Djerf Avenue.

Скандинавските държави познават отблизо нейната дейност, но създаването на бранда Djerf Avenue всъщност е голямата стъпка, която направи популярността ѝ глобална. Марката стартира през 2019 г. и до този момент успешно продава стила, визията и гардероба на Матилда.

Инфлуенсърството – истината или предизвикателство

Какво става в града?! Последвай Instagram профила ни и разбери пръв.

Абонирай се за YouTube канала ни и виж града отблизо и далеч. 

Коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *