Рикардо Маир разказва за бъдещето без дим

„Търговските пространства трябва да отразяват мисията на компанията“

0 коментара Сподели:
Рикардо Маир

Рикардо Маир е сред движещите сили зад визуалното и архитектурно развитие на бранд бутиците на водещата бездимна алтернатива от портфолиото на Филип Морис Интернешънъл. Той споделя за всички нас повече за ценностите на бранда и тенденциите в архитектурните и дизайн решенията им. Маир разказва, че концепцията на Филип Морис Интернешънъл за дизайн на бутиците на бранда е вдъхновена от историческата транс­формация, през която преминава компанията, за да изгради бъдеще без дим.

„Мисията ни рефлектира върху всичко, което правим, за да предложим на пълнолетните пушачи бездимни алтернативи,

които, макар и не без риск, са по-добър избор в сравнение с продължаващото пушене. Науката, фактите и иновациите са това, на което компанията се уповава, за да остави цигарения дим в миналото. Бутиците ни са отражение на нашата мисия, те са отражение на иновативната ни философия. Независимо дали сме в София, Милано или Дубай – потребителите получават еднакво обслужване в търговските обекти на водещата бездимна алтернатива от портфолиото на компанията“, добавя Рикардо.

Според него за цялостното потребителско преживяване допринасят подредените търговски площи, ясните послания, естествените материали, допълнени от приятни ухания, зеленина и релаксираща музика.

Материалът се публикува с подкрепата на Филип Морис България

Какво става в града?! Последвай Instagram профила ни и разбери пръв.

Абонирай се за YouTube канала ни и виж града отблизо и далеч.

Коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *