От Louis Vuitton избраха: Pharrell Williams е новият им креативен директор

И да, Happy сме!

0 коментара Сподели:

Фарел Уилямс е визионер, чиито творчески вселени се разширяват от музика, изкуство и мода –

утвърждавайки се като културна глобална икона през последните двадесет години. Начинът, по който той разчупва границите в различните светове, които изследва, е в съответствие със статута на Louis Vuitton. Брандът е известен като културен maison, затвърждавайки ценностите като иновация, пионерски дух и предприемачество.

Върджил Абло ни напусна през 2021 – прекалено рано. 16 месеца по-късно френският бранд обяви в социалните мрежи, че Фарел заема неговото място като креативен директор на мъжката линия.

Другите имена, спрягани за наследници на Абло, бяха британските дизайнери Grace Wales Bonner и Martine Rose, както и американските Telfar Clemens и Colm Dillane. Последният е по-известен като KidSuper, който миналия месец беше обявен за първия гост дизайнер в Louis Vuitton. Това е ход, който мнозина възприеха като знак, че позицията ще отиде в неговите ръце.

Но в крайна сметка Фарел получи ролята, смятана за най-престижна в модната индрустрия.

Назначаването му е и първият голям ход, предприет от новия главен изпълнителен директор на Louis Vuitton, Пиетро Бекари, който се присъедини към марката след работата си в Dior.

Paul Morigi/Getty Images

Фарел е един от най-оригиналните артисти, а под шапката си пази и ролите на продуцент, автор на песни, филантроп, моден дизайнер и предприемач с 10 милиарда комбинирани слушания до момента.

Той е удостоен с 13 награди Grammy, включително продуцент на годината за 2004, 2014 и 2019 г., както и наградата Golden Note на ASCAP през 2012 г. Има две номинации за Оскар – за великата „Happy“ от Despicable Me 2 и за най-добър филм – Hidden Figures през 2016, където е в ролята на копродуцент. За същия филм Уилямс получи и номинация за Златен глобус за участието си в лентата. През 2019 г. пък беше номиниран за Еми за „Letter to My Godfather“, написана за Black Godfather на Netflix – за легендарния музикален изпълнител Кларънс Авант. През 2020 г. Уилямс получи и отличието да бъде въведен в Залата на славата на авторите на песни за работата си в The Neptunes.

Но това не е всичко!

През 2019 г. Фарел създаде YELLOW – организация с нестопанска цел, която работи за изравняване на шансовете за всички младежи чрез образование. YELLOW им помага да реализират своя потенциал. През 2020 г. стартира и Black Ambition, която осигурява мост към успеха за чернокожи и латиноамерикански предприемачи, които стартират фирми за технологии, здравеопазване, Web 3.0 и потребителски продукти/услуги. Дългогодишен защитник на расовата несправедливост, не спира да обръща внимание на общността и да помага на тези в нужда.

Alexander Tamargo/Getty Images

Фарел е великолепен и разпознаваем и като моден дизайнер на Billionaire Boys Club и Ice Cream сред други марки. През есента на 2019 г. Уилямс се обедини с Дейвид Грутман и отвори Swan и Bar Bevy в Design District на Маями и The Goodtime Hotel през 2021 г. През 2020 г. Pharrell основа Humanrace™, продуктова компания с мисия да даде възможност на всички хора в стремежът им към благополучие в продукта и хората.

Освен да тръпнем в очакване на следващата колекция на Louis Vuitton!

Припомняме ти историята на Върджил Абло

Какво става в града?! Последвай Instagram профила ни и разбери пръв.

Абонирай се за YouTube канала ни и виж града отблизо и далеч.

Коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *