Всичко е по-впечатляващо на екрана

Завърши националната кампания за тестване на новите смарт телевизори Philips

  • 20.09.2017
  • от редакторите

Сигурни сме, че излизанията вечер, морските почивки и всички летни забавления навън са били прекрасни, но това не значи, че вкъщи не може да си прекарваме добре. Това са направили и десетте участници, избрани от Philips за собствени авторски тестове и ревюта в домашна атмосфера. Да, гледането на телевизия може да бъде вълнуващо, релаксиращо и забавно, особено със смарт телевизор.

Националната потребителска кампания за тестване на телевизори Philips в България беше проведена в периода юли-август под мотото „Всичко е по-впечатляващо с Philips TV“. През тези 2 месеца десет потребители се запознаха отблизо с най-актуалните телевизори от гамата модели за 2017 г. и направиха свои видео ревюта. Кампанията приключи, но участниците записаха авторски видео ревюта на моделите Philips от серии 6000 и 7000 (43PUS6412, 49PUS7502, 43PUS6262, 49PUS6482), които вече са достъпни на сайта на кампанията.

Те изпробваха най-актуалните функции в областта на аудио-визуалното преживяване с Philips TV, а тенденциите, които се открояват и тази година, са свързани с технологията Ambilight, всеобхватните възможности на Google Play с Android TV™, качеството на картината благодарение на 4K Ultra HD разделителната способност и мощността на видео процесора P5 Engine.

Общо кандидатите за участие в кампанията, организирана от TP Vision, бяха близо 2000, но само 10 бяха избрани за реалното тестване на новите смарт телевизори. А ето кои бяха късметлиите - Петър Адамов от Разлог, Благовест Николов от София, Светлин Берков от София, Кристиян Койнов от София, Румен Василев от София, Стоян Петров от Бургас, Ива Миховска от Асеновград, Милен Младенов от София, Радина Калайджиева и Ивайло Велков от Пловдив.

„За нас е вълнуващо да видим толкова много българи, които проявиха реален интерес да бъдат първите, които ще тестват новите модели Philips в България. Благодарим на всички участници и се надяваме да продължим да организираме подобни инициативи, насочени към подобряване на телевизионното преживяване за потребителите в България“, споделя Георги Михайлов, регионален директор на  TP Vision за България.

Всичко е по-впечатляващо на екрана. Тази вечер можеш да си направиш пуканки и да си пуснеш някой любим филм просто ей така, защото е сряда.

За TP Vision

TP Vision е водеща компания в света на визуалните дигитални развлечения. Тя се фокусира върху разработването, производството и търговията на телевизори Philips в Европа, Русия, Близкия изток, Бразилия, Аржентина, Уругвай, Парагвай и определени страни в Тихоокеанска Азия. Ние правим това чрез обединяването на дългогодишната традиция и опит в дизайна и иновациите на Philips с безупречните оперативни процеси, гъвкавост и бързина на TPV технологията.

Комбинирайки тези силни страни, предлагаме висококачествени телевизори на пазара: интелигентни и лесни за употреба с изискан стил. Вярваме в създаването на продукти, които осигуряват пълноценно телевизионно изживяване на потребителите. С телевизорите Philips TP Vision е глобален лидер на пазара. TP Vision е ексклузивният лицензоносител на марката телевизори Philips за изброените по-горе континенти. Телевизионната компания е 100 % собственост на TPV, водещия световен производител на монитори и LCD TV. Групата на TPV е била в състояние да управлява растежа си през годините, като базира своите икономии от мащаба и основните компетенции в R&D, производството, логистичната ефективност и качество. За TP Vision работят близо 2000 души в различни държави по света.

11 СМЕШНИ ТУИТА ЗА НОВИЯ IPHONE X.