Любимите ни Kloshar Bags във Vogue Италия

Български моден бранд еволюира до световна модна тенденция според списание „Вог“ – Италия

  • 02.06.2017
  • от редакторите
  • снимки: Pavel Tsvetkov за Vogue Italy

С възраждането на винила отпреди няколко години станахме свидетели и на пренасянето му в модата, което вдъхнови тренди меломаните в България да носят музиката на гърбовете си и в ръцете си, винаги с тях, благодарение на Kloshar bags.

Зад тази иновативна идея и популярен български моден бранд  стоят вечe няколко души, но всичко започва преди три години от Наталия Миленкова и нейния брат Деян. Със страст към изкуството и влечение към модата и музиката те го започват като хоби и само за три години дизайнерските чанти във формата на грамофонни плочи са точно това, от което се нуждае всеки градски човек. В чантите има истински плочи, като няма опасност плочата да се увреди и дори може да бъде сменяна според повода и настроението. На втората година от стартирането на проекта, като всяка велика идея, която успява да завладее ума и сърцето, и двамата напускат работа и така превръщат хобито в бизнес.

След кандидатстването и успешното преминаване на преакселераторската програма на Start It Smart намират и партньори, като така започва изграждането на бранда на световно ниво.

Eдин от последните им проектиги изстрелва директно в Италия, и то не къде да е, а в най-престижното модно списание в света – VOUGE. Концепцията на снимката, която VOGUE публикуват, е дело на Павел Цветков (Tsvetkov Photography), стайлингът на #POPOMONTAG и дизайнът на Кloshar bags.

Раницата представлява малко бижу с формата на цвете, а холограмните елементи отразяват слънчевата светлина с преливащи цветове. Доста нестандартна визия и ние сме влюбени в нея. Всичко това е само началото за Кloshar Bags, а ние ги поздравяваме за скорошния успех, който успя да разнесе българско име из света.

Стил и оригиналност, това ще кажем ние.

Още за бранда, който внася свежо настроение.