Бандата зад бранда: Георги Стоилов от 45 STREET

Те правят шапки, не само шапки и не просто ги правят

0 коментара Сподели:

Те са градски, култови и софийски. Виждаме ги по „Шишман“, разхождат се по „Графа“ и пресичат на кръстовището на „Раковски“, за да се спрат за малко пред НАТФИЗ. Протягат ръкав и взeмат кафе за изпът в метално канче, крачат до най-уютните ресторанти, внимават да не се изцапат с най-жестоките хоуммейд бургери и изглеждат зашеметяващо, докато в близост се бъркат коктейли. Те са дрехите, бижутата и аксесоарите, които се движат, носени през живота от яките хора на София, България и седемте континента. Техните създатели са местните, които искаш за приятели.

Night Market, vol. IV е първото онлайн издание на събитието, което събира на едно място всички местни дизайнери, крафтъри и автори, които искаш да познаваш. Всички. В специално изградения сайт на събитието и благодарение на платформата Pop Up от Еконт ще представим есенцията на стрийт и крафт културата в България – най-добрите сред българските независими дизайнери и автори.

Че в главите на създателите на 45 Street освен шапки има и много музика, силно развито усещане за естетика, интериорен дизайн, архитектура и любов към природата, можеш да разбереш лесно, ако се отбиеш в магазина им или разгледаш внимателно моделите. Те правят шапки, но не само шапки и не просто ги правят. Всяка колекция на бранда е резултат от обширни изследвания и експерименти, а качеството без компромиси и оригиналният дизайн са в основата на всяка колекция.

Срещаме те с Георги Стоилов – един от създателите на 45 Street.

Какви шапки носят хората на София?
Модерни! Хората на София носят различни модели шапки и са големи късметлии, че могат да се радват на нашите лимитирани творения. 

С какво това да правиш шапки е по-различно от това да се занимаваш с мода и облекло като цяло?
Ние не правим само шапки, но и дрехи. Няма голяма разлика в това да правиш дрехи и аксесоари. Важното е да си доволен от резултата.

Откъде идва името на бранда? Има ли нещо специално на някоя улица с номер 45, на което кръстихте марката?
Част от името идва от влиянието на уличната култура, която ни вдъхновява да създаваме функционални и красиви продукти.

Питаме за шапките, но 45 Str. не се изчерпва само с тях. Кажете ни какво още можем да намерим сред творенията на бранда?
Освен шапките правим и дрехи, плетени артикули, тишърти, чанти, постери.

Как изглежда творческото място на 45 Str., където се раждат идеите, новите модели и колекции?

Имаме страхотно ателие, в което творим и тестваме всичко, което ще покажем на публиката.

Представете ни накратко хората, които работят зад 45 Str., кой с какво се занимава?
Това са Георги Стоилов – дизайн, Николай Темелков – маркетинг, PR, финанси и продажби, и Димитър Стоилов – дизайн.

Коя е най-предизвикателната част във вашата работа?
Постоянното търсене и изследване на модата като феномен.

А откъде идва най-голямото удовлетворение?
От това да виждаме хората на София с нашите продукти. 

Ако трябваше да създадете шапка, посветена на София, каква щеше да бъде тя?
Със сигурност ще е доста колоритна

– като самите нас и любимата ни еклектична София.

Как си представяте бъдещето на 45 Str.?
Работим по онлайн магазина ни, за да можем да сме достъпни на повече места по света.

За калпак на това интервю – кои са любимите ви брандове, направени в България?
Много харесваме BY FAR, I/TEMS и Nikolay Sardamov.

Любовта не е само цветя и рози

Пусни се в Tik Tok с нас.

Абонирай се за YouTube канала ни и виж града отблизо и далеч.

Коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *