7 медитации за преодоляване на разбито сърце

Болката може да бъде издишана

  • 18.07.2017
  • от Деница Йотова

Всички сме били там. В онази точка от житейските ни прави (или криви), където нещо свършва, без да сме готови за това. Там, където някой просто казва „Не си ти причината, аз съм“ и си отива. Там, където остава недовършено толкова много обичане. Там, където нещо у нас умира… Завинаги.

И все тая, че е лято. Все тая, че сме на 20 и нещо си. Просто няма значение какво друго има или няма в живота ни… След като го няма него – човека, около когото се е въртял светът ни.

Поражение. Корабокрушение. Потопени сме. Можем да останем цяла вечност на дъното, но най-добре да не го правим. Не че нямаме пълното основание да гледаме цяла събота сериали по телевизията, да ядем бургери и сладолед в леглото, да не съблечем любимата си скъсана тениска цяла седмица, да си налеем чаша вино и още една, и още една… и така, докато забравим кой кого къде е срещал, целувал или изоставял. Можем да се влачим из улиците с изражението на Гру от „Аз, проклетникът“, можем да плачем, да се обвиняваме и да изригваме в социалните мрежи със сърцераздирателни постове в два през нощта… Можем да стоим с потънали гемии, да си гризем ноктите и да се самосъжаляваме.

Можем! Но никой не заслужава да плащаме така за липсата му.

Самосъжалението е най-прекият път до нещастието. Затова по-ведро! Нека поизтупаме праха от падането и да намалим щетите. Има някаква особена сила в това да ти се срути небето над главата. Шансът да станеш и да продължиш напред, и то с финес, не е за подценяване. И както всяка промяна, преодоляването на разбитото сърце и раздялата започва отвътре навън. Какъв по-добър начин за обръщане навътре към себе си от медитацията.

Когато сме в трудна ситуация, медитацията има още по-голям ефект. Трудностите мобилизират всичките ни ресурси, можем да се концентрираме много повече и съответно да навлезем на по-дълбоко ниво на себепознание.

Който и да те е изоставил, колкото и да е било болезнено, каквото и да ти се е случило, в този миг се отпусни, вдишай, издишай и си дай време да се върнеш в кожата си. Можеш да пробваш с някоя от предложените водени медитации или с твоя собствена. Няма правилно и грешно.

Eтo как:

ЗА ПУСКАНЕ НА КОНТРОЛА

Surrender Meditation | A Spoken guided visualization (Letting go of control)
Jason Stephenson

ЗА СВЪРЗВАНЕ С ДУШАТА НА НЯКОГО

Guided Meditation – Soul Linking: Relationships. Heart Chakra
Madeline Rinehart

ВЕЧЕРНА МЕДИТАЦИЯ НА ЛУИЗ ХЕЙ

FULL Evening Meditation for Positive Life
Louise L Hay

ЗА ПОДОБРЯВАНЕ НА ВРЪЗКАТА

Manifest Your Partner, Lover, Improve your Relationship | Guided Meditation
Rasa Lukosiute

НОВОТО ТИ АЗ

New You Guided Meditation - Invoke positive change
Meditation Vacation

ЗА ОСВОБОЖДАВАНЕ ОТ БЛОКАЖ

Guided Meditation for Releasing Subconscious Blockages (Sleep Meditation for Clearing Negativity)
Michael Sealey

ТВОЯ ЛИЧНА МЕДИТАЦИЯ
Пусни си релаксираща музика за медитация (предлагаме делта вълни), отпусни се и си представи ситуацията отстрани. Бъди страничен наблюдател на случилото се и просто го пусни. Заяви намерението си в началото на медитацията за освобождаване от негативните емоции след раздялата или каквото намерение имаш нужда да изпълниш и просто следвай интуицията си. Делта вълни:

Sleep Music Delta Waves: Relaxing Music to Help you Sleep, Deep Sleep, Inner Peace
meditationrelaxclub

Хайде, ти не си Бриджит Джоунс, Алън Харпър или някой, обречен на нещастие и абсурди в любовта човек.

Време е да мръднеш… и дано да сме успели да те бутнем. Болката може да бъде издишана.

Йога за духа, ума и тялото, навсякъде, по всяко време!