Изкуството на рекламата от Volvo

Проследихме какво се иска, за да направиш поредица реклами на товарен камион толкова популярни

0 коментара Сподели:

Volvo са популярна шведска компания, която се специализира в производството на автомобили, камиони и авточасти и името се превежда от латинското volvere като „търкалям се“. Наскоро в YouTube се появиха интересни реклами на различни товарни камиони от F-серията. Признаваме си, няма да си купим камион, но посланията на спотовете са неповторими.

Започваме с първото видео, което датира от лятото на 2012. Участват два камиона Volvo FH и световната рекордьорка по ходене на въже Фейт Дики. Нейната цел е да премине по въже, опънато между два камиона, които се движат в две отделни платна на магистрала към тунел и целта на каскадьорката е да стигне до другия край, преди да е станала на пихтия. Целта: Да се демонстрира невероятно стабилното управление.

 

Продължаваме със спот, в който 175-грамовият хамстер Чарли управлява 15-тонен Volvo FMX от дъното на рудодобивна мина до нейния изход на нормална надморска височина. Звучи абсурдно, но е невероятна демонстрация на кормилната уредба.

 

Много испанци откриват тръпка в това да се надбягват с бикове по тесните старинни улички на Сиудад Родриго в Испания. Volvo може и да са шведи, но също искат да изпитат тръпката. Затова боядисват един Volvo FL в червено, Роб Хънт, тест шофьор на компанията, сяда зад волана и натиска газта. Звучи като филм с Вин Дизел, само че ти напомняме, че това не е японска бегачка, а 12-тонен камион за града. Не че няма да видиш дрифт във видеото…

 

Дори и шефът на Volvo Trucks Клас Нилсон разбира, че за да си популярен в YouTube, трябва да „закачиш“ с нещо зрителите. И поради това закачат с чугунена кука новия Volvo FMX да виси на пристанището в Гьотеборг, докато г-н Нилсон говори за здравината, качен на висящото возило. Оставаме без коментар. Моля видео.

 

Същият камион, но с друга функция. Клиренсът/просветът (разстоянието от настилката до пода на МПС-то) на FMX е 300 мм. За да го докажат, закопават един от главните инженери – Роланд Свенсон в земята, като оставят само главата му да стърчи. Тя е висока 275 мм. Дали остава без скалп, или накрая ти благодари за отделеното време, опитай се да познаеш сам.

 

И за финал най-впечатляващата реклама на 2013.Точно така, смело заявяваме, че идеята, изпълнението, гостът, посланието, музиката се преплитат по перфектен начин, за да предадат посланието на видеото. Човекът с 4 имена Жан-Клод Ван Дам + 2 камиона Volvo FM с технология Dynamic Steering + само 1 дубъл + 0 помощни съоръжения = епично видео!

 

Шведите са ни слабост. Виж видеото на Swedish House Mafia с вокалите на Lune и скритата (или не толкова) реклама на Volvo XC60.

Също така разгледай този Топ 10 реклами на IKEA.

 

Коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *