Графит, бръснарница и ирландско уиски
Три форми на изкуство в едно цяло
Jameson забива с проект, който показва връзката между графитите и бръснарството.
Е, има ли общо между различните форми на изкуство? Графитите в София успяват да украсят иначе сивия бетон, а бръснарите да създават нова визия на клиентите си. Дизайнът, формите и елементите, които се използват в street art-а, всъщност са подобни на прецизните техники, с които боравят и бръснарите при оформянето на брада.
Иначе казано – правилното обслужване от бръснар е като да се направи красив графит.
Оригиналната музика към видеото, посветено на арт проекта, е композирана от So Called Crew.
Колаборацията между уважавания уличен художник Bilos и популярното бръснарско студио Head Hunters е дело на Jameson.
Компанията, създаваща ирландски алкохолни напитки, се превръща в мост между работата на художника и труда на бръснарите, като показва, че „рисуването“ върху стена или лице се прави от хора, които носят стил и страст.
Трите спектъра на изкуство успяват да се обединят в обща мисия за създаване на нова форма на изживяване.
Бръснарницата и алкохолната марка работят заедно от години, като дори при посещение в студиото клиентите могат да се насладят на чаша от пивкото ирландско уиски. Графитът на Bilos в бръснарското студио носи именно символиката на дългогодишното партньорство между Jameson и Head Hunters, а също е допълнителен повод да се докаже, че изкуството ражда изкуство.
Ал Пачино между кариерата и бебетата
Какво става в града?! Последвай Instagram профила ни и разбери пръв.
Абонирай се за YouTube канала ни и виж града отблизо и далеч.