SET ABOUT TOUR В ТОПЛИТЕ СТРАНИ – ГОВОРЯТ ГАЛЯ, ШОШО И МЕТОДИ ХРИСТОВ

Tримата DJ-и разказват за последното си пътешествие в Южна Америка

0 коментара Сподели:

И заедно, и поотделно те са доста продуктивни, а през последните години сериозно се позиционират на световната сцена. Това лято те забиват на beach барoвeте по южното ни Черноморие, но всъщност интересното е какво са правели малко преди и какво ще правят малко след най-активния сезон у нас. Събрали всичките слънчеви лъчи на Южна Америка преди няколко месеца, Галя, Шошо и Методи Христов се готвят за още по-обещаващ Set About Tour наесен в Европа, а след Нова година в програмата им са заложени турнета в Азия, Австралия и Щатите. Предстоят им релийзи за лейбъли, като Terminal M, Set About, Snatch, Noir Music, а ние ги хващаме на къс пас малко преди да литнат отново за топлите страни, за да ни осветлят за веселбата от последното им пътешествие.

Metodi:

Всичко започна от там, че имаме общ мениджър, нашия добър приятел Марин, който живее във Виена. Той получи запитвания и за трима ни по отделно относно участия в Южна Америка и така ни хрумна идеята да обединим поканите в общо турне Set About Tour, което съвпадна идеално със стартирането на лейбъла. В организацията се включиха и промоутъри, с които работихме предишната година, когато бяхме там двамата с Gallya.

Gallya:

Първия ни гиг беше в Уругвай, където останхме околко 7-8 дни. Прекарахме ги в курорта Пунта дел Есте. Методи беше поканен в един от най-известните клубове OVO, а аз и Shosho пускахме в OVO Beach Bar на Sunset pre-party. Следващите няколко дни останахме във великолепна къща на няколко метра от океана! Беше магическо!

Трипът ни продължи на стотина километра от Punta Del Este в хипарското селище La Pedrera, селото имаше една улица, която се затваряше вечер и ставаше пешеходна зона, в която всякакви хора, пътуващи на стоп от всякъде се събираха там за да продават ръчно изработени от тях неща!

В La Pedrera се намираха и едни от най-добрите плажове за сърфисти в Уругвай. По време на пътуването ни с  нас бяха нашите добри приятели Алехо и Матт, които ни придружаваха през цялото време и ни заведоха на невероятни диви плажове от които останахме много впечатлени.

Shosho:

Внезапно се озовахме в Кордоба/Аржентина. Където трябваше да се срещнем с Dj Lion за SET ABOUT SHOWCASE. Ивента трябваше да се проведе на един много интересен бар с огромен басейн, но в последния момента се наложи организаторите да сменят локацията заради силните бури. Нямахме никакво време да разгледаме града, защото веднага след партито трябваше да тръгнем към летището за следващия ни шоукейс в Буенос Айрес. Партито там  отново беше Sunset, в един от най-посещаваните клубове – Jet, който се намира на пристанището до едното от летищата. Аз и Dj Lion пускахме на терасата, а Gallya и Metodi в мейн залата. Получи се доста добре, нямаме търпение да се върнем там!

Gallya:

Следващата ни спирка беше Балнеарио Камборио, Бразилия. Това е един от най-посещаваните курорти в Бразилия, известен с високите си сгради и забавленията на хълма. Градът много прилича на Рио Де Жанейро, но е много по-безопасен. Там прекарахме 9 дни, в които успяхме да разгледаме доста неща. Любимото ни място беше един див плаж, който се намираше на 40 минути пеша от града. Няколко пъти ходихме на хълма, на който имаше всякакви забавления като бързо влакче в джунглата, спускане от върха на хълма с някакви въжета, а до самия хълм се стига с лифт, който се клатушкаше много!

Metodi:

Беше ни много трудно с храната, защото дори и в ресторантите се предлага предимно месо и риба, много трудно се намира нещо вкусно и вегетарианско, а ние и тримата сме вегетарианци. Най-забавната история с храната е когато тръгнахме да търсим някакви веган сандвичи, които се оказаха зад хълма в другото селище, което е на 7 километра от нас. Ние решихме да отидем все пак до там, HO пеша, защото на картата изглеждаше близо с една малка подробност, че хълмът беше ужасно стръмен и висок, а пътя минаваше буквално през джунглата и беше ужасно горещо!!! Гладни и жадни стигнахме до веган бургерите, които не работиха както и нищо друго в града, дори и един малък магазин нямаше!

Gallya:

Е, трябваше да се върнем обратно. Тежко пътуване! Последните ни вечер там беше и едно от последните партита от тура ни. Методи пуска в небезизвестния клуб Terraza BC, наистина много яко парти! Хората в Южна Америка са много топли и приятелско настроени! Обичат да се забавляват и особено много да танцуват!

Shosho:

След партито се отправихме към последния град от турнето – Куритиба, той се намира в Бразилия. Този път пътувахме с коли до там и имахме възможността да се насладим на високо планински изглед към дивата джунгла. След няколко часа пристигнахме, това беше последната ни вечер преди да отлетим за Европа. Там имахме две партита, аз и Галя пускахме в една къща с басейн на пре-парти, от което се предваше Live Stream по Radiola TV. След това се пренесохме в един от най-големите клубове там, където Metodi взриви.

Gallya:

И така завърши нашето едномесечно пътуване, изпълнено с много щастливи моменти и красиви гледки. Запознахме се с много интересни хора, видяхме изключителни места и не на последно място партитата бяха ТОП. Нямаме търпение да се върнем там следващата година! Това пътуване ни зареди с нови сили, за да продължаваме да работим още по усърдно върху новия ни лейбъл и музиката ни. Естествено този един месец беше тежък за нас физически. Огромната часова и температурна разлика, безсънието и дългите полети ни се отразиха, но накрая остава само положителната емоция и удовлетворението от добре свършената работа!