NIKE JUST DID IT. ОТНОВО.

Въпросът не е да откриеш лимита си, а да осъзнаеш, че нямаш такъв

  • 05.08.2016
  • от редакторите

Новата реклама на марката, или по-скоро късометражен филм, за пореден път доказа онова, което пропагандира, а именно, че граници не съществуват. Рекламният шедьовър е заслуга на прочутата рекламна агенция Wieden + Kennedy в Портланд. Режисирана е от известния тандем режисьори познати като Daniels - Даниел Куон и Даниел Шайнърт. А мотивиращият и леко истеричен разказвач е актьорът Оскар Айзък.

Ако питаш мен, видеото трябва да е 18+ не защото съдържа нещо нецензурно, а защото те залива с такава вълна от вдъхновение, че спокойно можеш да застанеш на балкона и да си повярваш, че можеш да полетиш. Естествено с малко засилка от онези, които наистина показаха, че го могат -  кой с топка, кой с бухалка, кой с тенис ракета... Баскетболистите Аарон Гордън, Кевин Дюрант и Зак Лавайн, спринтьорите Инглиш Гарднър и Су Бинтян, бейзболистът Джанкарло Стантън, шампионът в бягането Мо Фара, футболистът Неймар, скейтбордистът Найджа Хюстън и тенисистката Серена Уилямс те мотивират да визуализираш себе си като шампион. А да си шампион означава минимум да се осмелиш да започнеш, максимум да надминеш ненадминатите. В това число и самия себе си.

Именно това е лайтмотивът на “Unlimited you” кампанията. Възможностите ти са със знак за плюс безкрайност. Лимитите са само променлива, с която да дефинираш настоящото предизвикателство.

Всяка финална права е нова стартова линия. Защото винаги можеш малко повече, отколкото другите очакват, и много повече, отколкото ти самия очакваш.

Всички видео истории от кампанията Unlimited можеш да гледаш в официалния Youtube канал на Nike. А после евентуално да пробягаш пътя до морето, защото след тях едва ли ще ти се стои на едно място.

А тук ти даваме идея какво да си обуеш за джогинга.