Милениум pink по Уес Андерсън

Или безцветният талисман на фешънистите

0 коментара Сподели:

Ок. Вече си го виждал навсякъде, подобен на розово, но всъщност много повече от просто розово, това е цвят с много имена, в който лично аз съм влюбена. Наричат го Millennial pink, Tumblr pink, Scandi Pink и ако трябва да дешифрирам какво стои зад всичко това, бих казала, че

това е тих и спокоен нюанс, надживял Барби розовия си оттенък, който има хибридни нотки кайсия, сьомга и корал и в същото време се доближава максимално до цвета на кожата. Сложно, а?

Но просто нямам друго обяснение за милениум розовото, което се появи внезапно в живота ни през 2014-а като един от цветовете на живописния хотел на Уест Андерсън в "Гранд Хотел Будапеща". После Apple пуснаха телефон с подобен нюанс, а през 2016-а Pantone обявиха Rose Quartz за един от цветовете на годината заради неговата нежност, убедителност и внушение на спокойствие в едно и също време. И така стигаме до 2017-а – годината, в която дизайнерите по целия свят просто полудяха по мутиралото розово и започнаха да го прилагат във всички аспекти на дизайна, но, разбира се, най-вече върху дрехите, които правят.

И ако преди време розовото е било за момичета, то с днешна дата милениум розовото е андрогинен цвят, който е като безцветен талисман за фешънистите независимо от пола им. Лесен е за носене, но същевременно те оставя учуден. Тих и неангажиращ, с интересна аура на невинност  и чистота, но много убедителен.

Ето как да го приложиш в стила си…

Винтидж момичешко лято като през 80-те.

Коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *