3 бързи съвета за успех на твоя Instagram

За начинаещите – поствайте редовно и се запознайте добре с алгоритъма на приложението

  • 09.12.2017
  • от Симона Пенчева

Не всеки знае, че инстаграм мрежата има над 500 милиона активни потребители… месечно! Ако това не го прави желана трибуна, било то лична или пазарна, и ние не знаем кое. Именно затова все по-вероятно е да чуете въпроси за това, как да привлечем повече последователи в тази „централа“ за споделяне.

Ето три от моите бързи съвети за менажиране на  бизнес акаунта или блога ти. Макар нито един от тях да не ти гарантира успех „за една нощ“, то със сигурност ще ти покажат правилния път, който да те отведе до стабилно ангажирани с твоето съдържание, последователи.

Особено популярно сред някои от потребителите е търсенето на бързи резултати с минимални усилия. Този вид мързеливост и избягването на ежедневната занимавка води до купуването или снабдяването с голям брои последователи, но с никаква ангажираност към съдържанието – и най-важното – спад в продажбите (ако сме насочени в тази област).

В името на успеха ще ти спомена трите бързи бележки, които в период от време ще те доведат до нарастване на ангажираността към съдържанието, което целиш да представиш.

1. Поствай в Instagram от един до три пъти…ежедневно.

Най-добрият начин да генерираш бизнес резултати от Instagram е да бъдеш активен в мрежата.

Без изненада, но ако се чудиш колко често да постваш, определено зависи от резултатите, които си си поставил за цел. Instagram акаунтите с най-голям брой последователи постват средно 95 пъти месечно. Ако разбием цифрите, излиза около три пъти дневно.

Наистина най-лошото, което можеш да причиниш на профила си, е да купиш последователи, защото те никога няма реално да се интересуват от нещата, които предлагаш или постваш. Автентичните клиенти със сигурност ще забележат спам вълната около профила ти, а това никога не е признак за качество, плюс факта, че е малко, но все пак е възможно и да баннат акаунта ти от мрежата.

2. Проучи алгоритъма на Instagram

Изминалото лято Instagram генерира промени в начина си на функциониране. Главно се отразиха в поредността и приоритетността на снимките, които виждаме в нюз фийда ни. В момента мрежата ни показва новостите, към които мисли, че имаме най-голям интерес.

Това значи, че най-вероятно първо ще видиш снимките на приятелите ти всеки път щом се логнеш, а всички снимки на компании и неща, с които си по-малко ангажиран ще бъдат по-трудни за намиране.

Като крайни потребители може би не бихме казали, че това е лоша идея. Но от бизнес перспектива искаме да достигнем възможно най-голям брой аудитория, която да ни забележи.

Това определено е предизвикателство, което не е невъзможно. Всичко, което трябва да знаеш, е, че въпреки че системата е различна, все още крайният потребител държи нещата в свои ръце. Ако  често разглежда профила и снимките на някоя компания, то тя ще бъде в топа на фийда му.

Така че ключът е у нас и качеството на нещата, които предлагаме на аудиторията, за да бъде тя достатъчно заинтересована.

Няколко идеи за такъв тип постове са :

-   Фън снимки от мейкинга или „зад кулисите“ на изработката на продукта

-   Да реграмваш снимките, които клиентите ти са постнали с  участие на продукта ти в тях

-   Видео, видео и пак видео

-   Да включиш игри, в които хората да се включват

-   Разказвай забавни и вдъхновяващи истории на потребителите ти

3. Мисли особено внимателно за заглавията и текста под снимките ти

След като сме запознати с алгоритъма на Instagram, остава само да създадем съдържание, което да въвлече потребителското внимание. Много основна роля за това играе написаното. Често, поствайки в бързината, текстът ще бъде последното, за което ще мислим. Факт е обаче, че едно добре обмислено послание може да „изстреля“ поста ти много високо.

Най-полезно е да помислиш за нещо, което ще провокира емоционалната ангажираност на читателите ти. Особено подходящо е да им зададеш въпрос или да потърсиш мнението и по-въпрос, които е свързан с идеята ти. Също може да споделиш вдъхновението си или всичко, което е автентично, мотивиращо, често предразполага потребителите ти да коментират или да харесат поста ти.

В случай че вече си запознат с тези методи, просто продължавай да бъдеш постоянен и да обичаш това, което правиш, и резултатите няма да закъснеят!

Ето и нещо яко за пуловерите.