Обратът, който носи признание

OMD беше обявена за глобална медийна агенция на годината

  • 07.03.2019
  • от advertorial

Заставаш на старта, тръгваш, вървиш, ускоряваш. Изморяваш се, забавяш скоростта, спъваш се, падаш, спираш. Връщаш назад, засилваш се. Няма по-сладка наслада от това да достигнеш собствения си връх, след като си минал по целия път и си се справил с всички препятствия по него.

С всеки научен урок, с всяка направена крачка, ставаш по-добър, взимаш по-правилни решения и то – все по-бързо.

Както в известната сентенция за двете крачки назад, които правиш не защото се оттегляш, а за да се засилиш, медийната агенция OMD Worldwide  беше обявена за Глобална медийна агенция на годината за 2019, въпреки предизвикателната 2017, когато компанията, дотогава доминираща на пазара, изпада на дъното на водещи медийни класации.

Признанието идва от водещото издание в медийната и рекламна индустрия – Adweek, сякаш точно за да подскаже, че

най-големите сривове в живота се случват, за да те мотивират да работиш все по-здраво и да докажеш на всички, но на първо място на себе си, че има още много какво да покажеш.

От Adweek отбелязват именно обратът, който медийната агенция успява да постигне.

А как се постига обрат? С въвеждане на нови, иновативни методи на мястото на старите. За Adweek това са новата платформа Omni, която предоставя прецизни маркетингови резултати и OMD Design – нов процес на планиране, базиран на практиката на когнитивната емпатия. Най-добрата технология, ръководена от този  процес, цели да осигури на OMD предимство в разработването на по-оценими и полезни преживявания и съответно да доведе до по-добри бизнес резултати.

Не случайно мотото на OMD става „Better decisions, faster“.

През 2018 компанията подобрява с няколко пъти резултатите си за качествено обслужване на клиентите и доказва, че всеки връх може да бъде достигнат, стига да извървиш пътя си и да не се отказваш след малките спънки.