Сръбска визуална драма
Ненад Марянович е леко извратен и откровено добър сръбски фотограф
Ти си.
Моден фотограф от над 30 години. Изградих специфичен стил, поне по мое мнение.
Началото.
Филмът Blow up (1966). Оттам дойде идеята да снимам професионално.
Оборудването.
Nikon D3 и Hasselblad
Локациите.
Обичам да снимам в порутени сгради и да използвам естествена светлина. С подходящ стайлинг снимките могат да изглеждат доста еротично.
Моделите.
Кадрите ми са ката сцена от филм, ето защо очаквам от модела да влезе в роля, да играе, да бъде максимално убедителен. Тайната е в точната сцена.
Твоят стил.
Малко съм old school. В университета учих изкуства и дори и сега упорито отказвам да разчитам особено на компютърната обработка. Най-важното в един кадър е изражението, очите на модела. Снимката трябва да изглежда максимално естествена, въпреки че зад този ефект стоят цял екип от гримьори, фризьори, стилисти, асистенти.
Книгите.
В началото започнах със списанието си за изкуство, мода, фотография и музика, нарича се Inside. Дори взехме няколко световни награди за дизайн. С времето издадох 5 книги, които показват работата ми на различни места по света. Те не се продават, използвам ги за изложби и ги давам като подарък на приятели и клиенти.
Реакциите.
Най-добрата реакция е откровената емоция.
Тичай за билети за следващия EXIT.