ТАЛАНТЪТ ТЕ ДВИЖИ НАПРЕД

Покажи потенциала си и стани част от глобалния екип, който ще работи върху следващата кампания на Heineken

0 коментара Сподели:

Веднъж надълго и нашироко ти разказахме за твърдата ни позиция, че талантът не е професия, че да имаш искра е по-важно от това да си професионален еди-какъв си, че любовта към тия, дето ги вършиш, е онова, което реално им придава смисъл. И като хора, които вярваме в човешкия креативен потенциал като във висша сила, намираме TALENT LAB на Heineken за повече от страхотен инкубатор за идеи. Брандът ти дава шанс да покажеш възможности, да излезеш на международна сцена и да вкусиш от креативен и работен процес на високо ниво, който със сигурност ще остави отпечатък върху теб.  

ИДЕЯТА Е КЛЮЧЪТ
Участници от България, Конго, Гърция, Нигерия и Виетнам (в случай че се чудиш, общият знаменател е, че никоя от тези държави не е печелила Cannes Gold Lion, най-големия рекламен фестивал в света) ще могат да вложат творчески потенциал и да разработят активация за Heineken, свързана с отдадеността на бранда към отговорното пиене и намаляването на злоупотребата с алкохол като проблем от значение в световен мащаб (Enjoy Heineken Responsibly).

Ако каузата те докосва, а възможността да заминеш за Амстердам в средата на септември и да работиш с глобалния екип за реализирането на нещо голямо те мотивира, значи TALENT LAB е за теб.


ТИ СИ ЧОВЕКЪТ
Търсят теб, ако минаваш за млад талант, студент си или си тръгнал по пътя на фрийленсъра. Дисциплините са дизайн, копирайтинг, музика, фотография, илюстрация, пърформънс. Ти избираш как да се представиш, ама гледай да е нещо “уау”. Влизаш на talentlab.bg, където до края на юли качваш 60-90-секундно видео. С него убеждаваш 4-членното българско жури, което ще прегледа кандидатурите, че точно ти си човекът. Ако ти се получи на местна почва, влизаш във великолепната българска осморка, от която глобалният екип на Heineken ще избере двамата родни победители, които от 14 до 18 септември ще врят и кипят в Амстердам, където ще се разработва новата глобална кампания.

„Консумирай Heineken с удоволствие и мярка“ е нещо повече от дребен шрифт, то е глобална кауза, която има значение.  

За вдъхновение от нас имаш две видеа. Толкова с жокерите. Дерзай!

THE SUNSET
ITALY (2012)

THE EXPERIMENT
USA & ITALY (2014)

Тагове: Heineken Talant Lab
Сподели:
Коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *