Go Guest: Заря Божкова в 3 спорта с 3 джаджи

Всичко това с помощта на технологиите

  • 06.08.2019
  • от Заря Божкова

Да си физически активен в днешно време е не просто удоволствие, а въпрос на отговорност към собственото ти тяло и живот. Грижата за доброто здравословно състояние е наука. Ако искаш да извлечеш максималното от спортните си активности, наличните технологии предлагат много полезни приложения. Най-важното, разбира се, е да се оборудваш със смарт часовник. 

Той трябва да е по-малък, лек и (пожелателно) водоустойчив като Galaxy Watch Active. 

С него можеш да проследяваш и контролираш всяка физическа активност. Автоматично разпознава вече 7 дейности – ходене, тичане, hiking, бягане на пътека, велоаргуметър, силова тренировка, а вече и плуване. Ръчно настройваш и проследяваш цели 39 дейности, задаваш дневни цели и следиш напредъка си. Дори управляваш диетата, кофеина, приема на вода, стреса, съня си и въобще цялото си здравословно състояние.  Друго значително технологично улеснение, като спортуваш, е да останеш свързан, без да се налага да ползваш ръцете си за тази цел.

С безжични слушалки като Galaxy Buds имаш достъп до качествен звук, а с вградения микрофон провеждаш разговори и даваш гласови команди към свързания смартфон. Въпреки че остават през цялото време в ушите ти, те и имат режим, който позволява да се предпазиш от околните опасности, като продължиш да чуваш шума от околната среда. Ако си падаш по маратонските изпълнения, компактният им калъф служи като батерия, включително за бързо зареждане. Ако и това не е достатъчно – можеш да ги заредиш безжично от последния флагман на Samsung – Galaxy S10. Последното важи и за Galaxy Watch Active. 

За да се уверим в невероятните възможности на Galaxy Watch Active, решихме да го дадем в ръцете на добре познатото ни гуру по здравословен живот - инфлуенсъра Заря Божкова.

Как часовникът ѝ помогна да улесни любимите си спортове и кои са активностите, които тя ни препоръчва, ако искаме да влезем във форма, тя разказа пред Go Guide:  

Джогинг

Винаги когато имам нужда да разтоваря от прекалено много стрес и напрежение, избирам да потичам в градска среда или в парка сред зеленина и малко по-чист въздух. Обикновено го правя рано сутрин, когато е още свежо и няма много хора. Това ме тонизира и денят ми започва с летящ старт. Препоръчително е джогингът да продължи максимум 40 мин, защото горенето на мазнини започва след 30 мин, а след 40 започва горене на мускулна маса, което не е желателно.

Samsung Galaxy Watch Active проследява цялата ми тренировка, като отчита пулса, броя крачки и запазва архив на всяка една активност,

което е супер, защото следенето на прогреса прави тренирането доста по-забавно и приятно.

Тренировка с ластици

Една хубава тренировка за крака няма как да не включва клекове. Опитвам се да правя клекове от различен тип – статични, настрани или дори да увелича интензитета с ластици. Четири серии по 20 клека на ден оформят бедрата и дупето отлично. Galaxy Watch Active разпознава автоматично, когато тичам, карам колело, използвам крос тренажор или правя клекове. Мога ръчно да настроя и проследя 39 дейности, да задавам дневни цели и да следя напредъка си.

Йога

Йога не е само вид физическа активност, но и философия - mindset. Йога е част от живота ми вече повече от година и половина и промени мисленето и отношението ми към движението, спорта и способностите на човешкото тяло. Правя йога минимум 4 пъти в седмицата, като практиките ми включват виняса флоу, хатха и пауър йога. Те ми помагат за силата, издръжливостта и гъвкавостта на цялото тяло, а контролираното дишане ме успокоява и приземява.

Samsung Galaxy Watch Active може да отчете йога практиките ми, като след това мога да видя изгорените калории

и как се е променял пулсът ми по време на практика, като по този начин мога да сравнявам различните практики и резултатите си спрямо тях.

Веганство for dummies, или как да бъдем още по-здрави 

Здраве = красота, затова ти показваме как да го постигнеш

Какво става в града?! Последвай ни в Instagram и разбери пръв