Майски епизод на „Питие и битие“ – Мартин Димитров ни разкрива как се прави яка реклама на храна

Говорим си с рекламния гуру защо краварката е в левия ъгъл и открехваме вратата към новите партита на Go Guide. Пускай смело!

0 коментара Сподели:

Месец май е почти към своя край, а ние се завръщаме с епизод номер осем на подкаста на Go Guide – „Питие и битие“!

Подготвили сме ти супер неща, като в първата част ще си говорим с главния редактор на Go Guide Елица Гобинска за страхотния ни майски брой, в който ще откриеш много пловдивско вдъхновение и идеи за активности на открито. Ще си припомним как мина априлското ни събитие Bloom Soirée и ще те зарадваме с новината за чисто новите ни ивенти GOLD BREW – серия от съботни следобедни партита, където заедно ще отпразнуваме лекотата на битието в любимите ни specialty coffee локации с много готин саунд и специални коктейли.

Първото ни издание GOLD BREW Fizzed up by Schweppes vol. I: Тhe Coffee

се проведе на 17 май и беше повече от специално. Очаквай vol II: Dabov на Витошка на 24 май (събота) – обещаваме, че ще бъде фамозно. Във втората част си каним при нас вездесъщия Мартин Димитров – основател, творчески директор и партньор в Nitram, за да си поговорим за реклама и храна, градска култура и съвременен бохемлък, който си е висше изкуство в най-чиста форма.

За всичко останало – пускай смело епизода и бъди сигурен,

че май ще бъде епичен! За още от GOLD BREW Fizzed up by Schweppes vol. I: Тhe Coffee виж тук. За още от Nitram виж.

„Питие и битие“ с нов пролетен епизод: Bloom Soirée и „Програмата“ отново на хартия

Какво става в града?! Последвай Instagram профила ни и разбери пръв.

Абонирай се за YouTube канала ни и виж града отблизо и далеч.

Коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *