Editor’s Choice през ноември: носталгия, винтидж находки и съвременна класика

Този ноември те връщаме малко назад – за да откриеш нещо ново

0 коментара Сподели:
Editor’s Choice през ноември: носталгия, винтидж находки и съвременна класика

Леко мрачният ноемврийски mood ни завъртя на пръста си и неусетно се озовахме в топлата прегръдка на носталгията.

Защо? Този месец селекцията ни има такъв нюанс – ще ти представим различни проекти, които възраждат и предефинират класиката и носят онзи сантимент към аналоговото, по което май всички си падаме.

П.П.: Предвидливи сме, стават и за коледни подаръци!

Counter-Print – Rave Flyers Bundle

Rave Flyers Bundle от Counter-Print събира в едно десетки флаери от легендарните клубни събития в периода 1990-1995.

Това не е просто архив, а визуална антология на една култура,

в която цветовете, типографията и енергията на нощта са равностойни участници. Колекцията включва избрани флаери от частни колекции от Англия, Германия и САЩ и е must-have за всеки, който обича да се рови в зората на клубната сцена.

Mālama

Editor’s Choice през ноември:

Обичаме естетиката и още повече тази, която се съобразява с природата и залага на екологични практики и зелена философия. Mālama е бранд, основан в България и е пионер в изработката на устойчива декорация за дома. Те успяват да трансформират непотребни стъклени бутилки в единствени по рода си произведения, които да украсят дома, но с мисъл за природата. Сред артикулите им ще откриеш минималистични чаши, гарафи и свещници, както и омайващи сетивата свещи в изцяло рециклирани опаковки. Разгледай всички предложения на www.malama.bg

Supreme x Number (N)ine – Mickey Mouse Collab FW25

Editor’s Choice през ноември:

Supreme е нюйоркският бранд, който от 1994 насам превърна скейт културата в глобална естетика и промени представата за улична мода.

С времето брандът заличи границите между street и high fashion

с десетките си колаборации с редица брандове като Louis Vuitton, Comme des Garçons, Stone Island и дори Lamborghini. Новата колаборация с Number (N)ine – лейбъла на Takahiro Miyashita, представя образа на класическия Disney герой, но с отличителен характер. Колекцията не просто препечатва попкултурния символ, а му придава нов живот с ярък и автентичен дух.

Balkan Eyes

Editor’s Choice през ноември:

Проектът Balkan Eyes е създаден, за да отбележи и подкрепи изкуството и идентичността на съвременни източноевропейски артисти. В сайта ще откриеш различни артикули, сред които обувки, тениски, чанти, худита, чаши и други. Платформата има за цел да обедини балканската арт сцена в едно общо пространство, където съвременните творци са на фокус, а печалбите да подкрепят развитието на местната арт общност.

Kodak Charmera Keychain Camera

Editor’s Choice през ноември:

Май всички имаме афинитет към аналоговото, още повече когато то е приложимо в съвременния свят. Kodak връща същия този сантимент в джоба ни – буквално.

Новата Charmera Keychain Camera е мини дигитален фотоапарат,

който тежи едва 30 грама, а естетиката му е вдъхновена от легендарните еднократни апарати на марката от 80-те. Апаратът работи с microSD карта и може да прехвърля файлове чрез USB-C, за да имаш кадрите на всички свои устройства. Камерата разполага със седем винтидж филтъра, минидисплей, функция за дата и идва в седем дизайна, от които да избираш.

Editor’s Choice през октомври: дръзки аксесоари, музикални открития и още

Какво става в града?! Последвай Instagram профила ни и разбери пръв.

Абонирай се за YouTube канала ни и виж града отблизо и далеч.