Лена Дънам има твърде много за казване
Дългоочакваното завръщане на създателката на култовия сериал Girls e вече тук- успява ли Лена Дънам отново да впечатли ?

Неотдавна Лена Дънам беше „гласът на поколението“.
Говорим за периода 2012–2017 година, когато малкият екран беше покорен от „Момичета“ (Girls). Сериалът за четири приятелки, търсещи своята идентичност в сърцевината на Голямата ябълка, неслучайно беше спряган за новия „Сексът и градът“. Разликата е, че героините бяха в 20-те си години, когато проследявахме техните брутално истински преживявания в кариерата, приятелствата и секса. Такава свежа, сурова, разхвърляна женска енергия сякаш не беше огрявала телевизията до този момент. Това бяха и ранните „невинни“ години на социалните медии, все още се възмущавахме от непоколебимите секс сцени, измислени от Дънам, и от нейната скандална смелост да показва собственото си съвсем нормално тяло. Създателката на сериала не оставаше длъжна на критиците, говореше прямо за абортите, расата, половете, написа мемоар – в един момент тогавашната 30-годишна сценаристка си навлече доста обществено неодобрение.

Дънам се скри от очите на медиите за дълго време, а днес открито говори за болезненото справяне с публичната омраза, за безмилостния bodyshaming, който преживява през всичките тези години, за пътя към себепримирението. Дънам,
вече на 39 години, очевидно е готова да бъде под светлините на прожекторите отново,
разказа открито за преживяванията си пред списания като „Варайъти“, носи ярки, бухнали рокли, чувства се добре в кожата си и промотира новия си сериал „Твърде много“ (Тoo much). Синопсисът на продукцията на „Нетфликс“ гласи: „Джесика (Меган Сталтър), тридесет и няколко годишна работохоличка от Ню Йорк, все още не може да се съвземе от края на връзката, която е смятала за дълготрайна. Бягайки от спомените за Ню Йорк, тя приема работа в Лондон, като възнамерява да живее като отшелник. Но срещата ѝ с Феликс (Уил Шарп), мъж, който е колкото съблазнителен, толкова и проблематичен, променя всичко. Тяхната дълбока връзка не отговаря на очакванията въпреки културните различия между двата свята“.
Тонът на сериала напомня на „Момичета“ и на други откровени сериали от типа на Fleabag на Фийби Уолър-Бридж. Заигравката с културните различия между американците и англичаните пък – почиваща на доста стереотипи – може би ще допадне на феновете на „Емили в Париж“.
Жанрът е романтична комедия – напоследък тенденциозно индустрията преосмисля и насърчава ром-комите,
а ние нямаме нищо против това. Сексът не присъства толкова графично, колкото в „Момичета“, но отново е сред двигателите на сценария. Като цяло Лена Дънам не изневерява на себе си в новата продукция, но сякаш е туширала някои от най-провокативните си решения. Ето защо някои определят сериала „Твърде много“ като „твърде малко“. Но както се казва в сериала: Authenticity shines brightest when you stop trying to fit in and start owning who you are. Посланието на „Твърде много“ е повече от ясно: Growth isn’t linear – it’s messy, complicated, and absolutely worth every step. Звучи като научен житейски урок.
Мария Бакалова: „Докато жаждата и копнежът са движеща сила, няма какво да се обърка!“
Какво става в града?! Последвай Instagram профила ни и разбери пръв.
Абонирай се за YouTube канала ни и виж града отблизо и далеч.