Един милион клиенти на ОББ в България вече живеят в дигиталното бъдеще

ОББ Мобайл достигна 1 милион потребители и пренаписа правилата на ежедневието

0 коментара Сподели:

Преводи от над 40 милиарда лева. Над 35 милиона трансфера.

Това са резултатите от  последните пет години дигитална революция. ОББ Мобайл премина психологическата граница от един милион активни потребители и числата говорят за феномен, който далеч надхвърля обикновеното банкиране. Само от началото на 2025 година преведените средства надхвърлят 11 милиарда лева в над 9,5 милиона трансфера. Това означава, че всеки ден хиляди българи избират дигиталния път за управление на финансите си. ОББ Мобайл отдавна е повече от банково приложение. То е станало като дигитално швейцарско ножче с много функции за съвременния живот. 91,1% от застраховките за пътуване през 2025 година са закупени  именно тук. Да, правилно прочете – приложението е по-успешно от традиционните застрахователни агенти! А когато става дума за „Комфорт за дома“, 64,1% от българите отново избират мобилния си телефон.

Сметките също вече не са проблем. Над 500 000 плащания на битови сметки месечно. Ток, вода, телекомуникации – всичко се случва с няколко докосвания. Електронни винетки, местни данъци, паркиране – дори станциите за зареждане  на електрически автомобили са на една клик разстояние. За средния потребител това означава 24 влизания в приложението месечно. Това е почти всеки ден. Кейт – дигиталният асистент, който никога не спи, е провел близо

3 милиона разговора с над 760 000 клиенти.

Кейт работи със 70% автономност и е основният канал за комуникация с банката, който работи 24/7 и решава проблемите за секунди. ОББ Мобайл регистрира 19% ръст на клиентите за година и 80% удовлетвореност.

Намира се в топ 3 в категорията „Финанси“ в Google Play и App Store.  Оказва се, че 95% от взаимодействията с банката се случват дигитално, а 97% от плащанията минават през електронните канали. Тези статистики представляват нещо много по-важно от числа – те са

портрет на дигитална трансформация, която се случва в реално време.

 „Използваме нашето мобилно приложение, за да създадем по-добро клиентско изживяване и да отговорим на очакванията на огромния брой клиенти, които имаме, споделя Кристоф Де Мил, главен изпълнителен директор на ОББ. Стратегията е ясна: интегриране на все повече услуги на KBC Group в България – най-голямата банково-застрахователна група в страната – и добавяне на продукти, които следват поведението на клиента.

А коя е Лусия Бонова? Това е името на жената, която е милионният клиент в ОББ Мобайл. На специалния концерт с Любо Киров, който ОББ подари на клиенти на приложението по повода, тя бе наградена лично от Кристоф Де Мил. Един обикновен ден, една обикновена регистрация в приложението, които доведоха до специален и много емоционален момент за нея. ОББ Мобайл не само обслужва клиенти – то ги превръща в част от дигиталното бъдеще на страната. Бъдеще, в което банкирането е невидимо, удобно и винаги налично. Дигиталната революция вече не е въпрос на „кога“, а на „колко бързо“. А отговорът  – дори по-бързо, отколкото си очаквал!

Прозорци към знанието: стенописи, които оцветяват града

Какво става в града?! Последвай Instagram профила ни и разбери пръв.

Абонирай се за YouTube канала ни и виж града отблизо и далеч.