Истинска магия в бутилка

Обединени и вдъхновени с Coca-Cola

0 коментара Сподели:
Coca Cola Real Magic

Какво е магията? Листата на дърветата, които променят цвета си всеки сезон, сутрешната роса, която пречупва светлината или онзи път, когато вкара кош от невъзможен ъгъл, страните на момиче, които се изчервяват след първата целувка?

Може да ти прозвучи детинско, но наистина – магията е навсякъде около нас, понякога просто имаме нужда някой да ни я покаже.

Истинска магия, ето един оксиморон, който нямаме против да използваме по-често. Именно чрез него, и платформата Real Magic, от Coca-Cola ни приканиха да отпразнуваме истинската магия на човечеството. С нова бранд философия и стратегия, изградена върху наученото през последните 18 месеца, марката

затвърждава обещанието за вдъхновение и ни обединява в неочаквани моменти, за да направи всекидневието ни необикновено.

Real Magic припознава още противоречията, с които се сблъскват новите поколения, търсейки хармония и социална връзка в един виртуален и разделен свят.

Coca Cola Real Magic

Real Magic концепцията се отразява и върху новото лого на бранда, за чието създаване Coca-Cola си партнират с артисти, фотографи и илюстратори.

През собствения си поглед, те пресъздават моментите на истинска магия от ежедневието по начин, който е едновременно обединяващ, но и индивидуален и изразителен.

Партньорите в дизайна са Wieden+Kennedy London, KnownUnknown и Kenyon Weston.

Първата кампания под шапката на новата платформа е  „Всички сме на една Coca-Cola един от друг”. Смесвайки реалния с виртуалния свят, тя е метафора за вярването, че това, което ни обединява е по-силно от това, което ни разделя и акцентира върху общото между всички нас – човечността.

Видеото на кампанията повдига въпроса какво би станало, ако Coca-Cola, като символ на сплотеност, би могла да обедини светове, които са предназначени да бъдат разделени, за да създаде истинска магия. То включва трима известни геймъри – DJ Alan Walker, Team Liquid’s Aerial Powers и Average Jonas. Coca-Cola си партнира с рекламната агенция BETC London, за да създаде кампанията с филмовия режисьор Даниел Уолф и гейминг и CGI специалистите от Mathematic.

Кои са най-чаканите филмови заглавия тази есен?

Какво става в града?! Последвай Instagram профила ни и разбери пръв

Абонирай се за YouTube канала ни и виж града отблизо и далеч

Сподели:
Коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *