DETROIT LOVE: STACEY PULLEN

Тази събота Stacey Pullen е следващият гост на нашите момчета от TAKEOVER

  • 19.03.2015
  • от Иво Димитров

Благодарение на няколкото поколения иноватори, израсли в Моторния град, музиката, която слушаме в любимите си тъмни зали, е това, което е. Stacey Pullen заедно с Carl Craig, Jeff Mills и компания са част втората генерация техно артисти, родени в Детройт. Очаквайки 21.03 и неговия TAKEOVER, поговорихме със Stacey за сцената сега, спомените му от България и технологиите, разбира се...

Здравей Stacey, знаем, че си доста зает през последните няколко десетилетия, къде те хванахме?
В lounge зоната на летището в Детройт, тук съм от 4 часа поради закъснение на полета. Хубаво е, че не съм сам, с мен са Derrick May, Kevin Saunderson, Dan Bell & Mike Huckaby и всичко това е една голяма случайност, защото отиваме в различни клубове, но летим с един и същ полет.

Обикаляш света вече няколко десетилетия, няма начин след толкова години да нямаш любимо място извън твоя роден Детройт?
Токио е най-специален, това е друг свят. Хората са органични, не са подложени на външно влияние. Те знаят какво им харесва и се придържат към него като лепило.

Какви спомени имаш от първото си посещение в България? Имаше възможност да бъдеш част от един феномен на нашата клубна сцена, наречен „Спартакус“?
Времето, в което дойдох за първи път, бе много интересно за мен, защото видях едно друго поколение – това на млада Европа.
Мога да кажа, че хората наистина искаха да бъдат част от нещо специално, защото не всеки разбира тази музика, а ако ти я разбираш, това не може да ти бъде отнето.

Имаш ли някакви очаквания за твоята вечер в Yalta Club? Чувал ли си нещо за него от свои колеги?
Сигурен съм, че това ще бъде една добра вечер, но аз съм бил в толкова много различни клубове, че не мога да си спомня да съм говорил с някой нещо конкретно. Всъщност харесвам факта, че не зная нищо за клуба, защото не искам да имам мисли за това, какво ще бъде, а просто дойда и да унищожа дансинга.

TAKEOVER има стриктна Please respect the vibe политика, а това означава, че мястото на телефоните е в джобовете на собствениците им. Какво мислиш за “съвременните рейвове”?
Социалните медии са най-доброто най-лошо проклятие, защото ние го използваме, за да промотираме себе си и нашите марки, но в същото време хората искат да документират всичко. Те искат да преживеят тези моменти отново и отново, за което ги разбирам, но в същото време е досадно да имаш десетки телефони пред лицето си всяка вечер.

От друга страна според теб приложения като Shazam възпитават хората по някакъв начин?
Техно е кратката дума за технология, а ние използваме технологията в почти всичко, което правим. Това не означава, че тя задължително трябва да се хареса на всички, но трябва да я прие­мем. Shazam е инструмент, чрез който хората откриват нова музика. Мисля, че е готино хората да ме открият чрез Shazam. Аз също го използвам, за да разпозная артисти, които не познавам.

Познаваме те като KOSMIC MESSENGER, Silent Phase, X-Stacey, може ли да ни кажеш причините за тези твои алтер его?
KOSMIC MESSENGER е чисто техно, Silent Phase бях аз, който намерих гласа си като артист, с X-Stacey импровизирах с първите две, а сега Stacey Pullen е човекът артист в мен.
Назад във времето беше хубаво да имаш алтер его, сега не е в интерес на никой от артистите, просто има прекалено много музика в днешни дни.

Имаш ли послание за хората които очакват 21.03?
Just Dance.