WORKING OUT... IN.... OUT

Старите изпитани средства за влизане във форма - правилното хранене и редовния секс

  • 05.04.2014
  • от Станислава Коцева

Вече официално е пролет. Сезонът на „студено ми е, но ще ходя с къс ръкав” и равносметките. Първо, какво сме погълнали по празниците, за да решим дали ще караме на яйца покрай Великден, или ще си позволим и агнешко. И второ, колко хиляди левове сме пръснали покрай Коледа и Нова година, за да знаем дали да се стремим към екзотичните острови това лято, или ще се примирим с родното Черноморие. И в двата случая, вече гледаме към плажовете. Банските вече бутат вратата на гардероба и крещят „ще те побера ли?”.

Пролетта е времето, когато всички mainstreamer-и стават генерални спонсори на фитнес залите.  На мен обаче това ми е безобразно скучно. Предпочитам старите изпитани средства, като правилното хранене и редовния секс. Или по-познато като метода „секс и ябълки” и ако не става, спирате ябълките. Когато казвам редовен секс, имам предвид редовен секс. Не веднъж седмично. И като казвам секс, имам предвид секс. Не мисионерски quicky-та или бърза задна на капака на колата. Знам, че лятото предразполага, но сега целта ни е друга. Веднъж да свикнем с това, че вече не ни е студено да се събличаме, да го добавим към пролетните хормонални дисбаланси, и вече имам всички предпоставки за качествена „тренировка”.

Препоръчвам сутрешното тонизиране. Прекрасен начин за събуждане на тялото. Малко разбуден ендорфин дава настроение за целия ден.

А пролетната умора е идеално оправдание в офиса за леко замаяното ти състояние. Не забравяйте, че една свирка с „чист край” още повече повишава нивото на хормона на щастието, а и получавате ценна доза протеин, не трябва да забравяме правилното хранене, казват, че закуската била най-важна.

Вечерта обаче си е моментът за сериозни тренировки. Разполагаме с достатъчно време. Освен това тъмнината ни е полезна, тъй като можем да позамажем проблемите, с които се борим. Не че съм чула някой мъж да е избягал, защото от дънките изненадващо се е подал малко целулит, но все пак за собствено удобство. На всички ни е пределно ясно, че тези 4-5 килограма, които ни карат да се чувстваме толкова отвратителни, си ги виждаме само ние. Все пак работим за секси тяло на плажа, другото е само приятен бонус.

За вечерните тренировки препоръчвам пълно отдаване. Един час е добро време. Не се притеснявайте, ако първата серия приключи бързо, но задължително повторете. Експериментирайте с пози и движения. Така хем има вероятност да натоварите повече и различни мускулни групи, хем тренировките ще бъдат разнообразни. Ако не ви стига въображението, по това време на денонощието има доста канали, където правят демонстрации. Гледайте все пак да не прекалявате, въпреки че спортните травми са нещо съвсем нормално. Мускулното натоварване обаче не е достатъчно. Тялото изгаря доста калории и при силните емоционални усещания. Оргазмът е изключително важен компонент на пълноценната тренировка. В противен случай, просто нещата са наполовина.

Хайде сега изяжте си последното шоколадче за сезона и марш по леглата. И не забравяйте: в този спорт нямате никакви ограничения за цигарите и алкохола и аспиринът предотвратява мускулна треска.

И малко размисли за груповите тренировки.