10-те най-добри реклами на Coca-Cola

Вижте най-запомнящите рекламни кампании на концерна за безалкохолни напитки

  • 04.10.2013
  • от Йордан Ангелов

Coca-Cola беше изместена от челната позиция на най-популярен бранд през миналата седмица от Apple. Преди време ви показахме 10-те най-култови реклами на технологичната компания. Решихме в първите студени дни на октомври да представим 10 от най-топлите реклами и кампании на газираната напитка.

Храненето заедно винаги носи удоволствие, но поради забързаното ежедневие го правим не особено често. Поради това Камионът на щастието на Coca-Cola, заедно със Симоне Ругиати, италиански готвач, превръщат малко площадче в Неапол в „маса на щастието“. И щастието наистина възтържествува!

 

Две бутилки Coca-Cola на цената на една! Звучи чудесно, само че има една уловка…

 

Религиозните отношения между народите раждат войни и разделят семейства завинаги. Но Coca-Cola се опитват да заличат тази граница като поставят по една интерактивна машина в Ню Делхи, Индия и Лахор, Пакистан

 

Изключително позитивната рекламна политика на гиганта не може без видео, което те призовава, да бъдеш малко луд. Защото понякога помага.

 

Coca-Cola Zero са официален спонсор на последния филм от поредицата за Джеймс Бонд Skyfall. Подаряват билети на всеки, който успее да стигне до 6-ти коловоз. Но не e толкова лесно, когато става дума за най-известния шпионин.

 

Coca-Cola са особено активни в кампаниите си около коледните празници. За да спечелиш бутилка, се иска само да изпееш коледна песен с приятел. Ако не разбирате езика, то е защото видеото е заснето в Технологичния институт на Стокхолм, Швеция.

 

Какво се иска, за да прегърнеш? Нищо повече от желание и добра душа. Coca-Cola възнаграждават с кен от газираната напитка, който покаже добродушие към вендинг машина.

 

Отново песента Give a Little Bit на Supertramp. Този път съпровожда кадри от охранителни кадри, които показват прояви на любов, смелост и саможертва по начин, който само Coca-Cola може.

 

В тон със сегашното ни настроение – сивота навсякъде. Само че Coca-Cola спретват чудесна градинка в центъра на Вилнюс, Литва, която те провокира да се отпуснеш.

 

Като глобален бранд Coca-Cola са наясно с вредата, която носят с продуктите си. Испанският клон на рекламната агенция Publicis набляга на кампанията срещу заседналия начин на живот с един изключително оригинален спот.

Бонус:

Любимата реклама на целия екип. Видеото е на повече от 5 години. Изчистена, минималистична, но все толкова силна в посланието. Първоначално е създадена за латиноамериканския пазар, но след това се адаптира и за нашия.