#LETSWOW с новите дрехи на Хайди

Или колекцията Esmara на Хайди Клум в Lidl

  • 21.09.2017
  • от редакторите

Седмицата на модата в Ню Йорк вдъхновяващо бързо долетя и в България… И то благодарение на една впечатляваща колаборация на Хайди Клум и Lidl, които обединиха усилията си в първа съвместна колекция под мотото „Heidi & The City“, която изглежда като супер успешна формула. Броени дни след световната им премиера в Ню Йорк облеклата с марка Esmara by Heidi Klum вече са и у нас.

Вдъхновени от града, стилни и същевременно удобни, дрехите и аксесоарите в колекцията заслужават вниманието ти. Синьо, сребристо, бежово, кафяво, леопардови мотиви… определено има по нещо практично, тренди и „уоу“ за всеки.

Изпълнена с енергия като Ню Йорк и многолика като самата Хайди Клум, колекцията включва облекла, подходящи за ежедневието в градска среда, при които ефектът на изненада е гарантиран: нежни блузи, ефектни якета, тесни джинси, елегантни гащеризони.

Световната премиера на колекцията се състоя на 7 септември 2017 г. в рамките на Седмицата на модата в Ню Йорк, а от 18 септември колекцията под линията „Esmara by Heidi Klum“ е вече в продажба в търговската мрежа на „Лидл България“ в 85-те магазина в страната. В световен план линията ще се предлага във всички 28 страни в общо над 10 000 филиала на Lidl.

Oблеклата и аксесоарите от модната линия за първи път видяха бял свят и пожънаха голям успех по време на Седмицата на модата в Ню Йорк.  

Модната линия се отличава с женственост и сексапил и умело съчетава модерни и класически дрехи, които могат да се комбинират лесно и по много различни начини.

Никол Станкулова бе сред първите, които пробваха колекцията у нас. Тя бе водеща на събитието по повод премиерата на колекцията и заедно с момичетата на известната хореографка Индира представиха облеклата на супермодела. Хареса ни практичността на дрехите, съчетани с онова "WOW", което търсим, за да изглеждаме добре и вечер, ако директно ни се отвори ангажимент след работа.

Специален гост бе и стилистът и моден експерт Хубен Хубенов, който също коментира модната линия.

„За съвременната жена е изключително важно да знае, че има възможността да съчетава различни дрехи и да ги превръща всеки път в нови и вдъхновяващи комбинации.

Универсалността е едно от най-големите предимства на тази колекция – миксът от материи и модели позволява приложимост в разнообразие от градски ситуации, а отделните елементи от колекцията са една чудесна разработка на вечни класики. Всяка жена може да намери подходящата комбинация, която я кара да се чувства удобно, модерно и сексапилно“, обобщи той.

Доволни сме, че има малко повече достъпност до световните модни тенденции и това, че Lidl ни дава шанса да изглеждаме като супер тренди нюйорски момичета. Слагаме си хаштаг #LETSWOW и #esmarabyheidiklum на новите ни леоппардови шарки и ти пожелаваме приятен шопинг.

Пусни леопарда на свобода. Със стил!