Обаждането, което събира приятели за легендарна футболна вечер

Ексклузивна Мач зона за финалите на Шампионска лига в София

  • 02.05.2017
  • от редакторите

В редакцията ни, както би било в един справедлив и по-добър свят - сме 50:50 мъже и жени. Готиното е, че нежната половина също обича да пие бира, да яде бургери и да гледа мачове (е, добре де, от време на време). Затова и ги обичаме толкова. И дамите, и бирата.

За нас Шампионска лига не е само поредното зрелищно футболно събитие. За истинските фенове на футбола всеки мач е емоция, преживяване и споделяне с братята по душа.

Изкефиха ни от Heineken, защото знаят какво е истинска футболна страст, и взеха, че създадоха ексклузивна Мач зона в центъра на София.

Все повече забелязваме, че верните фенове избират да гледат мача вкъщи сами, вместо да се съберат навън с приятели за по-емоционално преживяване. Heineken пък искат отново да вдъхновят феновете да споделят футболната страст и емоция и да превърнат вечерта на мача в истински спектакъл за себе си и за добрите приятели.

Идеята е следната:

Heineken предизвиква футболните фенове да преминат всички пречки, за да са заедно като убедят двама свои приятели персонално по телефона да станат част от ексклузивна Мач зона в центъра на София. За достъп до нея те трябва да се обадят от телефонните инсталации на входа на Зоната на бул. "Александър Стамболийски" 49 или в The Mall.

Запалянковците, които успеят да убедят по телефона двама свои приятели в рамките на 60 секунди да гледат мача във въпросната вечер с тях, ще получат част от код, който отключва вратата на ексклузивната Мач зона.

Трите събрани части са и пълният код - резервация пред екрана за двубоите между "Реал" - Мадрид и "Атлетико" - Мадрид и "Монако" и "Ювентус" на 2 и 3 май и вторите срещи между отборите на 9 и 10 май в специална обстановка.

Зоната е оборудвана с гейм конзоли, удобни кожени кресла, 55-инчови телевизори и свободен Heinеken бар, които очакват само най-верните почитатели на легендарния футболен турнир за една истинска шампионска вечер.

Приятно гледане, може и да се засечем там на по бира.

Повече информация на Heineken.com, #ChampionTheMatch, или във Facebook.

Прочети какво не се казва на момиче (ама никога) и се посмей.