ИСКРЕНИ СЛОГАНИ

Американец показва какво наистина се крие зад големите световни брандове

  • 10.08.2014
  • от Ели Цонова

В днешно време рекламните слогани играят изключително важна роля за представянето на един продукт. Clif Dickens знае това. Американският професионален графичен дизайнер на свободна практика води блога “Honest slogans” (искрени слогани), на който представя едни от най-големите световни брандове и простата истина, която се крие зад тях.

графики, Clif Dickens

Това, което прави графиките толкова силни, е тяхната семплост – познавайки логата на отделните брандове, много по-лесно се асоциира с тях, а краткото изречение, представящо най-големият им недостатък, изведнъж добива по-голямо значение.

Също толкова многозначими са и графиките на Pawel Kucyznski, така че ако още не си ги виждал, хръвли им един поглед тук.